جامع‌نیوز - شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، قطعه زمینی به متراژ ۱۵۰۰‌مترمربع واقع در مجموعه ورزشی آزادی را به منظور ساخت آکادمی در اختیار فدراسیون اسکواش قرار می‌دهد. با دستور رییس سازمان تربیت‌بدنی، زمین فوق که در بهترین نقطه مجموعه ورزشی آزادی واقع است، با درخواستی از طرف فدراسیون اسکواش و طی مراسمی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا مسوولان با همکاری بخش‌خصوصی و مشارکت سازمان ورزش نسبت به احداث آکادمی اسکواش اقدام کنند.

فدراسیون اسکواش به نوعی در این پروژه سرمایه‌گذاری می‌کند که بتواند هزینه‌های صرف شده را بازگشت داده و بهره لازم را در این باره ببرد.

مسعود سلیمانی، نایب رییس فدراسیون اسکواش درباره مبلغی که تاکنون فدراسیون جهت این اقدام فراهم کرده است، اظهار داشت: محمدشریف ملک‌زاده، رییس فدراسیون اسکواش تاکنون مبلغی در حدود ۱۰۰‌میلیون تومان به این منظور فراهم کرده است و البته در راه احداث آکادمی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی نیز کمک‌های مالی خود را از فدراسیون دریغ نخواهد کرد.

وی همچنین گفت: در این مجموعه، ساختمانی اداری در شان فدراسیون و حداقل سه کورت اسکواش پیش‌بینی می‌شود.

فدراسیون اسکواش با این اقدام، ‌ضمن توجه به زیرساخت‌ها و توسعه آن قصد دارد از نظر علمی نیز به رشته ورزشی اسکواش پرداخته و این رشته را در زمینه علمی نیز توسعه دهد.