خطیبی:چرا مهاجرانی باید در لیست تیم‌ملی دخالت کند

رسول خطیبی، مهاجم ایرانی الامارات با اشاره به عدم دعوتش به اردوی تیم‌ملی گفت: از بازیکنانی که در جام ملت‌ها حضور داشتند، فقط من و عنایتی دعوت نشده‌ایم. سوال من‌این است که آیا فقط ما دو نفر مقصر نتیجه گرفتن تیم‌ملی بودیم. وی گفت: روز پنج‌شنبه از فدراسیون فوتبال ایران نمابری به باشگاه الامارات ارسال شد مبنی بر اینکه من و رضا عنایتی به تیم‌ملی دعوت نشده‌ایم ولی روز جمعه پس از اعلام اسامی تیم‌ملی فهمیدیم که خط خوردیم و این اتفاق تا حالا در هیچ جایی رخ نداده است.

خطیبی تاکید کرد: در لیست روز پنج‌شنبه اسم من، عنایتی، رجب‌زاده، سامره، معدنچی، کاظمیان و مبعلی دیده می‌شد اما روز جمعه من و رضا خط خوردیم تا مسعود شجاعی به لیست اضافه شود. این اتفاق غیرطبیعی است و نمی‌دانم در پشت پرده چه مسائلی وجود دارد.

وی در ادامه گفت: آن‌طور که ما تحقیق کرده‌ایم، بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ امارات، با نظر حشمت مهاجرانی دعوت شده‌اند و من نمی‌دانم چرا این آقا باید لیست تیم‌ملی را انتخاب کند. تا به حال حتی برای یک‌بار هم که شده، مهاجرانی را در کنار زمین ندیده‌ایم و مشخص نیست او بر چه اساسی در مورد انتخاب بازیکنان نظر داده است. مهاجرانی سال‌ها در امارات حضور داشته ولی هیچ‌وقت بازی‌های لیگ این کشور را نگاه نمی‌کند و متاسفم که او در انتخاب بازیکنان دخالت کرده است. آن‌طور که ما شنیده‌ایم، ابراهیم‌زاده فقط در انتخاب بازیکنان لیگ‌برتری نقش داشته و دعوت از لژیونرهای اماراتی زیرنظر مهاجرانی بوده است. خطیبی افزود: من نسبت به دعوت این نفرات به اردو معترض نیستم و در مورد بازیکنان نظر نمی‌دهم ولی بهتر بود‌ آقایان از کسی نظر می‌خواستند که برای تماشای مسابقات فوتبال وقت می‌گذارد و نسبت به اتفاقات روز فوتبال، اطلاعات کافی دارد.

مهاجم ایرانی الامارات گفت: هیچ فوتبالیستی از عدم دعوت به اردوی تیم‌ملی کشورش خوشحال نمی‌شود و تحمل این اتفاق سخت است. باید بگویم که به من و عنایتی بی‌احترامی شد و آقایان نباید این‌گونه برخورد می‌کردند.