نوشاد عالمیان: حضورم در آلمان در حد حرف است

نشست مطبوعاتی باشگاه تنیس روی میز دی به مناسبت قهرمانی این تیم در نیم فصل باشگاه‌های کشور و قهرمانی در جام فجردیروز انجام شد. به گزارش «دنیای اقتصاد»، مدیرعامل باشگاه دی دراین نشست گفت: هزینه‌‌های ما در این فصل از اکثر تیم‌ها کمتر بوده است و باشگاه دی با حمایت تمام و کمال بانک دی وارد تنیس روی میز شده است.

صادق فرامرزی ادامه داد: اواسط امسال بود که پیشنهادی برای تشکیل تیم تنیس روی میز به ما شد و ما هم با آن موافقت کردیم و با علی‌‌دخت به عنوان مربی، کار را آغاز کردیم و توانستیم بازیکنان خوبی مانند نوشاد و

نیما عالمیان و سایر نفرات را جذب کنیم. امیدوارم بتوانیم به هدفمان که خدمت به ورزش است، برسیم. وی ادامه داد: باشگاه دی به واسطه همتی که میان بازیکنان وجود داشت توانست با اقتدار در نیم‌فصل لیگ‌برتر و مسابقات جام فجر به قهرمانی برسد.

ابراهیم علی‌دخت سرمربی این تیم نیز اظهار کرد: امسال لیگ منظمی داریم و شرایط بسیار خوب است، البته ما با قهرمانی در نیم فصل اول کار خود را تمام شده نمی‌دانیم هرچند در صورت باخت در نیم فصل دوم باز هم قهرمانیم؛ اما قصد ما این است که با قدرت به کار خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد: بعضی دوستان معتقدند که با حضور سه چهار بازیکن خوب، قهرمان شدن کار سختی نیست. اما من می‌گویم کار سختی است و این به دست نمی‌آید مگر با همکاری یک مجموعه که خوشبختانه با حمایت‌های مسوولان بانک دی توانستیم به این امر دست یابیم. اما همیشه به این صورت نیست که تیمی بازیکنان خوبی جذب کند، قهرمان هم شود. می‌توانیم تیم فوتبال پرسپولیس را برای نمونه مثال بزنیم. بنابراین جذب بازیکن تنها یک طرف قضیه است و باید عوامل دیگری در کنار آن باشد تا موفق شویم.

در ادامه نوشاد عالمیان پیشنهادی که در لیگ آلمان دارد را در حد حرف دانست و گفت: باید لیگ تمام شود تا تصمیم بگیرم. از سوی دیگر امسال باشگاه دی به صورت حرفه‌ای کار می‌کند که دوست دارم حضور آن تنها به امسال ختم نشود و چه من حضور داشته باشم یا نداشته‌ باشم به فعالیت خود ادامه دهد؛ چراکه تیم بسیار خوبی است و حیف است که فعالیت‌های او ادامه نداشته باشد.

وی درباره سقوط ۱۴ پله‌ای خود در رنکینگ نیز گفت: با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات اپن زیادی شرکت داشتم، امتیازی زیادی نیز دریافت کردم؛ اما در سال ۲۰۱۳ دیگر امتیازهای سال گذشته‌ام لحاظ نشدند. همچنین در جام فجر نیز به بازیکن هندی باختم که یکی از دلایل سقوطم در رنکینگ بود.