عزیزمحمدی: کارت 8 بازیکن سرباز پاس همدان صادر نمی‌شود

خبرگزاری مهر- رییس سازمان لیگ برتر از صادر نشدن کارت بازی نفرات سرباز تیم فوتبال پاس همدان برای حضور در هشتمین دوره لیگ برتر خبر داد.

عزیز‌ا... محمدی در خصوص آخرین وضعیت بازیکنان سرباز تیم فوتبال پاس همدان گفت: ما بارها از آنها خواسته‌ایم تا تکلیف این بازیکنان را روشن کنند و پنج‌شنبه طی نامه‌هایی برای آخرین مرتبه به مسوولان این تیم اعلام کردیم تا این لحظه مجوزی برای استفاده این تیم از بازیکنان سرباز به دست ما نرسیده است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی از نظر ما بازیکنان سرباز نمی‌توانند در تیم فوتبال پاس همدان بازی کنند، زیرا کارت بازی آنها از سوی سازمان لیگ صادر نخواهد شد.

محمدی در مورد وضعیت بازیکنان سرباز پاس همدان گفت: آنها خودشان مقصر هستند، زیرا شرایط پاس همدان را می‌دانستند و متاسفانه ما نمی‌توانیم برای آنها کارت بازی صادر کنیم.

در فهرست نهایی بازیکنان تیم فوتبال پاس همدان برای فصل آینده نام نفراتی همچون مجید غلام نژاد، محسن یوسفی، محسن حمیدی، اویس کردجهان، علی امیری، پوریا قیدار، سیدعماد قاسمی و امید ابوالحسنی قرار گرفته است، بازیکنانی که می‌بایست برای پشت سر گذاشتن دوران مقدس سربازی در این فصل برای تیمی نظامی به میدان بروند.