کارلوس کی‌روش از دستیارانش خواست تا در تمرینات تیم ملی شرکت نکنند. به گزارش خبرآنلاین؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان به دلیل عدم عقد قرارداد با دستیارانش، از آنها خواست تا در تمرینات تیم ملی شرکت نکنند. کی‌روش ظهر دوشنبه از ۵ عضو ایرانی کادرفنی خواست تا زمانی که فدراسیون

قراردادهایشان را امضا نکرده در تمرینات شرکت نکنند و به همین دلیل هم بود که اعضای کادر پزشکی و فنی تیم ملی در این تمرین غایب بودند. ماجرا از این قرار است که اعضای ایرانی کادرفنی تیم ملی هنوز قراردادهای همکاری شان را با فدراسیون امضا نکردند. کی‌روش که تاکید بسیاری بر حفظ ارزش همکارانش در تیم ملی دارد بعد از اینکه با تاخیر فدراسیون در این باره روبه‌رو شد، از همکارانش خواست تا فعلا در تمرینات شرکت نکنند و منتظر امضای قراردادهایشان باشند. در همین رابطه نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: با تاکید کفاشیان و با حضور اعضای کادر فنی ایرانی، پزشکی و تدارکاتی تیم ملی قرار دادهای آنها تنظیم شد.

به گزارش مهر، ‌هادی آیت اللهی، در خصوص ناراحتی کی روش از تمدید نشدن قرارداد دستیار ایرانی خود و همچنین کادر پزشکی و تدارکاتی تیم ملی گفت: با دستور سریع و تاکید کفاشیان، صبح سه‌شنبه با حضوراعضای کادر فنی ایرانی، پزشکی و تدارکاتی تیم ملی در محل فدراسیون فوتبال، با آنها به صورت جداگانه مذاکره کردیم و پس از حصول توافق با ایشان اقدامات لازم را در خصوص تنظیم قرارداد‌هایشان انجام دادیم. وی در همین خصوص افزود: در حال حاضر مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد و به زودی پس از طی شدن روال اداری معمول، قراردادهای آنها به امضا خواهد رسید.