عابدزاده در چارچوب دوربین

نوید نامور مستند زندگی احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان و کاپیتان پرآوازه تیم ملی فوتبال ایران سال‌های قبل را می‌سازد. به گزارش ایسنا، کارگردان این مستند با بیان مطلب بالا گفت: اکنون مستند زندگی احمدرضا عابدزاده در مرحله تحقیقات و انتخاب عوامل است و سعی خواهیم‌ کرد تصویربرداری این اثر را حدود یک ماه ‌آینده آغاز کنیم. نامور با توضیح بیشتر درباره مستند زندگی احمد‌رضا عابدزاده گفت: همزمان با جنگ ایران و عراق عابدزاده نوجوان مجبور به مهاجرت از آبادان به اصفهان شد.‌ ما مستند را از این مقطع زندگی او آغاز می‌کنیم و پس از آن، دوران انتخابش به عنوان دروازه‌بان در تیم ملی توسط مرحوم پرویز دهداری، بازی در تیم‌های استقلال و پیروزی، بازی برای تیم ملی فوتبال ایران‌ و حضور در جام‌جهانی ۱۹۹۶ فرانسه، مربیگری و حال و روز فعلی‌اش را نمایش خواهیم داد. همچنین دوران بیماری مهلک احمدرضا نیز یکی از مقاطع مهم و تاثیرگذار فیلم خواهد بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «ساخت مستند زندگی مرحوم ناصر حجازی به کجا رسید؟»، تصریح کرد: من در تعطیلات نوروز ۱۳۹۰ با مرحوم ناصر حجازی به توافق رسیدم که مستند زندگی‌ ایشان را بسازم و در این راستا حتی چند ساعت تصویربرداری نیز انجام دادیم. اما متاسفانه پس از درگذشت ایشان، کار نیمه تمام ماند و به‌‌رغم پیگیری‌های اینجانب موفق به صحبت با خانواده ایشان نشدم. این مستندساز عنوان کرد: در هر صورت من انتظار داشتم که آتیلا حجازی به احترام توافقی که با پدر ایشان صورت گرفته، پیگیری و برخورد صمیمانه‌تری نسبت به ساخت این پروژه داشته باشند، اما ... .

نوید نامور در پایان سخنانش با اشاره به اینکه از ساخت مستند زندگی مرحوم ناصر حجازی منصرف شده است، اظهار کرد: در هر صورت به همه همکارانم که ممکن است بخواهند مستندی از زندگی ایشان را تهیه‌ کنند اعلام می‌کنم که حدود چهار ساعت راش از ناصرخان دارم که در هیچ دوربین دیگری نیست و می‌توانم برای هرچه بهتر شدن مستند ایشان،‌ آنها را در اختیار همکاران بگذارم.