جدیدترین حاشیه‌ای که توسط دوستان به آن دامن زده شده، هفته آخر لیگ برتر و اتفاقات آن است. جمعه یازدهم خردادماه واپسین هفته لیگ برتر برگزار می‌شود که به‌طور همزمان پیکان برابر استقلال و پرسپولیس مقابل مس رفسنجان خواهند ایستاد. با توجه به فرم فعلی جدول و اگر سرخابی‌ها همین شکل کورس قهرمانی را تا انتها حفظ کنند، قطعا آخرین بازی فصل مهم‌ترین روز فوتبال باشگاهی ایران خواهد بود. اما مساله اینجاست که ورزشگاه پاس دستگردی به‌عنوان میزبان آبی‌پوشان در بازی با پیکان توانایی پذیرایی از تماشاگران را ندارد. به همین دلیل هم باشگاه استقلال با ارسال نامه‌ای به کمیته مسابقات سازمان لیگ خواستار حضور تماشاچی یا برگزاری بازی در زمینی دیگر شد.

حیرت‌انگیز است، اما در پایتخت ایران به جز ورزشگاه فرتوت آزادی که همزمان میزبان پرسپولیس است، استادیوم دیگری وجود ندارد که یک تیم بتواند جشن قهرمانی احتمالی‌اش را در آن برگزار کند. بیش از دو دهه قبل تیم با اصالت و البته کم‌تماشاگر پاس که حالا دیگر در معادلات فوتبال کشورمان جایی ندارد، در همین ورزشگاه دستگردی قهرمانی‌اش در لیگ برتر را جشن گرفت که آن زمان هم ریزش سکوی جام باعث مصدوم شدن چند نفر شد!

حالا مشخص نیست اگر استقلال تا هفته آخر در کورس باشد و نهایتا بتواند قهرمانی را از آن خود کند، چه اتفاقاتی رخ خواهد داد یا اصلا مردم می‌توانند در شادی تیم محبوبشان سهیم باشند یا خیر. نکته اینجاست که سهیل مهدی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درخصوص این موضوع گفت: «باید نزدیک به هفته پایانی شویم و قطعا اگر شرایط جدول به همین شکل باشد با همکاری پلیس تهران برنامه هفته پایانی را جلو می‌بریم. کمی صبور باشید قطعا سازمان لیگ فکرهایی دارد.» ای کاش استاد کمی هم ما را قابل می‌دانست و می‌گفت که چه فکری در ذهن خلاقشان دارند. هرچند با شنیدن این جمله بیشتر ترس به وجودمان می‌آید که چه اتفاقی قرار است در هفته پایانی لیگ رخ دهد!