ضربات مهلک رزمندگان مقاومت به اسرائیلی‌ها

گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه عصر امروز (جمعه) از انجام عملیات‌های مختلف علیه ارتش رژیم صهیونیستی در شمال و جنوب این باریکه و وارد کردن ضربات سنگین به آن خبر دادند.

منابع رسانه‌ای در این باره گزارش دادند که آژیرهای خطر در منطقه «سدیروت» در مجاورت نوار غزه به صدا درآمده است.

طبق گزارش شبکه القدس، مقاومت فلسطین با پرتاب چند راکت شهرک‌های صهیونیست نشین در مجاورت نوار غزه را هدف قرار داد و آژیرهای خطر در این شهرک‌ها به صدا درآمد.

تیپ ناصر صلاح الدین، شاخه نظامی کمیته مقاومت مردمی فلسطین نیز اعلام کرد که در عملیاتی مشترک با گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی از داخل اردوگاه جبالیا شهرک سدیروت را با چند راکت هدف قرار داده است.

همزمان، گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمندگان آن با حملات خمپاره‌ای سنگین محل استقرار نظامیان رژیم صهیونیستی در اطراف مسجد «الشبیلی» در شرق «رفح» واقع در جنوب نوار غزه را هدف قرار داده و شماری از آنها را کشته و زخمی کردند.

گردان‌های القدس همچنین اعلام کرد: مرکز فرماندهی و کنترل دشمن را در منطقه «زلاطه» در شرق رفح با خمپاره‌های سنگین هدف قرار دادیم.

خبر مرتبط
شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین از شهادت یک تن به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در کرانه باختری خبر داد.

طبق این بیانیه، رزمندگان شاخه نظامی جهاد اسلامی همچنین با استفاده از راکت‌های «۱۰۷» مرکز فرماندهی و کنترل رژیم صهینیستی در شرق رفح را به صورت دقیق و مستقیم هدف قرار دادند.

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس نیز اعلام کرد که یک نظامی رژیم صهیونیستی در شرق «جبالیا» در شمال نوار غزه را در عملیات تک تیراندازان خود هدف قرار داده و به هلاکت رسانده است.

القسام همچنین از هدف قرار دادن مقر فرماندهی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق اردوگاه جبالیا با چند خمپاره سنگین خبر داد.

در همین راستا، منابع عبری به نقل از سربازان رژیم اشغالگر در اردوگاه جبالیا اذعان کردند: «ما با مقاومت شدیدی روبرو هستیم و نبردها در آنجا شدیدترین نبرد از هفتم اکتبر تا کنون است.»

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی در دویست و بیست و چهارمین روز از جنگ به بمباران مناطق مختلف نوار غزه ادامه می‌دهند، در مقابل نیروهای مقاومت فلسطین در شمال و جنوب نوار غزه با اشغالگران مقابله می‌کنند.

مقاومت فلسطین به رهبری حماس در سپیده‌دم هفتم اکتبر عملیات منحصربه‌فردی را با حمله به شهرک‌های صهیونیست‌نشین منطقه «غلاف غزه» آغاز کرد و ده‌ها صهیونیست را به اسارت گرفت. کارشناسان این عملیات را یک شکست راهبردی برای رژیم صهیونیستی و ارتش آن ارزیابی می‌کنند.

این عملیات باعث آغاز تجاوزات وحشیانه ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک‌هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر ازسرگرفته شد.

طی این مدت و به‌رغم تمامی حملات وحشیانه و غیرانسانی علیه غیرنظامیان و به‌ویژه زنان و کودکان در نوار غزه، اما ارتش به‌اصطلاح افسانه‌ای رژیم صهیونیستی متحمل خسارات و ضربات بی‌سابقه‌ای شده است، تا جایی که خود صهیونیست‌ها ناگزیر به اعتراف به شکست در مقابل مقاومت فلسطین شده‌اند.

به‌رغم سانسور شدید نظامی، رسانه‌های عبری هر از چند گاهی گزارش‌هایی درباره میزان تلفات ارتش رژیم صهیونیستی منتشر می‌کنند که با آمار و ارقام رسمی مغایرت دارد.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.