با تضمین صددرصدی، نهال خود را از رویال نهال خرید کنید!

رپرتاژ آگهی: به نقل از نهالستان رویال نهال، فروش پایان معامله نیست، آغاز یک تعهد است. چه چیزی بهتر از این جمله می تواند اعتبار و ضمانت یک نهالستان را ثابت کند؟ البته باید بدانید که شعار ها زمانی نشان از اعتبار دارند که عملی شده باشند. در ادامه خواهید فهمید که این شعار، پیام تبلیغاتی نیست.

انتخاب نهالستان چه تاثیری در باغداری و سودآوری باغ دارد‌؟

شاید برایتان این سوال به وجود بیاید که چه فرقی می کند، نهال را از کدام نهالستان بخریم، مهم مراقبت های بعد از کاشت نهال است. اما این تفکر اصلا درست نیست. در حوزه کشاورزی و باغداری هر یک قدمی که شما در مسیر احداث و بهره‌وری باغ بر می دارید، می تواند تاثیر شگرفی روی سودآوری و باردهی درختان داشته باشد.

اولین قدم، یعنی انتخاب و خرید نهال نیز بسیار اهمیت دارد. یک نهال سالم و عاری از بیماری را با نهالی مقایسه کنید که در قسمت طوقه زخمی باشد، یا اینکه حین جابه‌جایی ریشه نهال آسیب ببیند، کدام یک از این نهال ها می توانند برای باغ شما مثمر ثمر باشند و نتیجه ماه ها تلاش و انتظارتان را با سربلندی بدهند؟ بله درست است قطعا نهالی که با روش های اصولی و در شرایط بهداشتی و قرنطینه تکثیر و نگهداری شده است و برای باردهی تجاری، اصلاحاتی روی آن انجام شده، سودآوری بسیار بیشتری در یک باغ به همراه دارد.

از طرفی،  زمانی که شما یک نهال را خریداری می کنید، به دلیل بی تجربگی ممکن است در انجام مراقبت هایی مانند کوددهی، هرس شاخه ها و حتی نحوه صحیح برداشت محصول دچار چالش هایی شوید. یک نهالستان معتبر و مشتری پسند، کارشناسانی را برای خدمت رسانی به مشتریان گماشته است تا باغداران در تمامی مسیر باغداری احساس ناتوانی و عجز نکنند.

از بین نهالستان های کشور چطور بهترین آن ها را انتخاب کنیم؟

حال که با اهمیت نهالستان در خرید نهال آشنا شدید، حتما دوست دارید بدانید که نهالستان معتبر را چطور شناسایی کنید. بهترین راه شناسایی نهالستان های معتبر، مراجعه به سایت آن هاست. معمولا نهالستان ها برای معرفی نهال ها و ارتباط با مشتریان، سایتی را طراحی می کنند. در این سایت شما می توانید سوالاتتان را از پشتیبانی سایت بپرسید. همچنین تنوع نهال ها نیز می تواند نشانه خوبی برای یک نهالستان باشد. هرچقدر تنوع نهال ها بیشتر باشد، به این معنی است که نهالستان بزرگ تر بوده و حتی قدمت بیشتری دارد.

از نظر بررسی مجوز های لازم نیز در انتهای هر سایت یک بخشی وجود دارد که می توانید نماد ها و لوگو هایی که نشان از کیفیت محصولات و مجوز جهاد کشاورزی دارد را ببینید.

نهالستان

گاهی خدماتی که یک نهالستان ارائه می دهد نیز برای باغداران بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال باغدارانی هستند که ترجیح می دهند نهال را به صورت غیر حضوری خریداری کرده و در محل مد نظرشان تحویل بگیرند. این کار تنها در نهالستان هایی قابل انجام است که تدبیرات خاصی را برای فروش غیر حضوری و ارسال مطمئن اندیشیده باشند. علاوه بر این ها برای باغدار و خریدار نهال بسیار اهمیت دارد که از نهالستان تضمین بگیرد. نهالستان های معتبر، این ضمامت را به خریدار می دهند که بعد از خرید و کاشت باغدار را تنها نمی گذارد و خدمات پس از فروش همچون آبیاری،کوددهی،هرس و سمپاشی را ارائه می دهد.

در نهایت قیمت نهال در نهالستان می تواند برای باغدار نشانه ای از اعتبار و با اصالت بودن نهال باشد. برخی نهالستان ها که جنبه کلاهبرداری دارند، نهال ها را با قیمتی بسیار ارزان به فروش می رسانند تا خریدار وسوسه به خرید نهال شود‌. در واقع هیچ مرجع و نهالستانی، نهالی را که گواهی سلامت و قرنطینه دارد و طی اصلاحات چند مرحله ای به بهترین نوع ممکن رسیده است، ارزان نمی فروشد. به جز تخفیفات و پیشنهاد های فصلی نهالستان ها، قیمت‌ نهال ها در نهالستان های معتبر تقریبا باهم برابر بوده و از حد عرف نه کمتر است نه بیشتر.

مزایای خرید نهال از نهالستان رویال نهال چیست؟

مزایای خرید نهال از نهالستان رویال نهال چیست؟

حال که صحبت از نهالستان و شناسایی معتبر ترین آن ها شد، جا دارد که از رویال نهال یاد کنیم. هرچند که این نهالستان، با سابقه نیم قرن فعالیت در حوزه باغداری، پرورش و فروش نهال نیازی به تعریف ندارد، اما برای اطمینان شما عزیزان مواردی که در ادامه مطالعه می کنید، آورده شده است.

اگر در این جا نهالستان رویال نهال به عنوان نهالستانی بزرگ و معتبر معرفی می شود، جنبه تبلیغی ندارد، زیرا:

  • دارای مجوز رسمی و معتبر از جهاد کشاورزی برای کاشت و پرورش نهال های مختلف است.

  • تنوع نهال ها در رویال نهال بسیار بالا است و تمامی ارقام نهال ها یا پیوندی و اصلاح شده یا رقم نمونه هستند. بالغ بر ۴۰۰ نوع نهال میوه و غیر مثمر در این نهالستان عرضه می شود و حدود 500 هزار اصله نهال سالانه به فروش می رسد.

  • امکان فروش نهال ها به صورت غیر حضوری فراهم است و خریدار در هر کجای کشور باشد، محصولش بدون دردسر و آسیب به دستش می رسد.

  • تمامی نهال ها دارای گواهی سلامت و اصالت هستند. کاشت، پرورش و ارسال نهال ها به روش های کاملا اصولی، در شرایط بهداشتی و قرنطینه انجام می شود. همچنین ضمانت اصالت نهال نیز در لیست خدمات پس از فروش قرار دارد.

  • به دلیل حذف واسطه ها، قیمت‌ نهال ها منصفانه بوده و همچنین امکان پیش فروش نهال ها و بهره‌مندی از تخفیفات ویژه برای خریداران فراهم شده است.

  • صادرات نهال ها به کشور های خارجی نشان از وضعیت و اصالت آن ها دارد.

  • علاوه بر خدمات فروش نهال، خدماتی مانند آزمایش خاک و اصلاح آن، تعیین روش آبیاری، هرس و کودهی درختان به باغداران ارائه داده می شود.

  • در صورت تقاضای خریدار، فاکتور رسمی برای فروش نهال صادر می شود.

  • تمامی گواهی ها و مجوز ها در سایت رویال نهال قابل مشاهده ، رویت و استعلام است به همین منظور کافیست در گوگل royalnahal  را جستجو کرده و وارد سایت نهالستان شوید.

  • جهت خرید حضوری و غیر حضوری ارقام نهال های پیوندی،اصلاح شده و کشت بافت می توانید با شماره های زیر با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید و از مشاوره های رایگان این مجموعه بهره مند شوید.

  • 091411811520

  • 09201811520

  • 09301811520

  • 09201811520

  • 04445231520

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.