انواع میز اداری مناسب برای استارتاپ ها

رپرتاژ آگهی: وقتی که برای استارتاپ بدنبال تهیه میز اداری هستیم مدرن بودن آن بنظر بهترین انتخاب ممکن است. در دسته بندی میز اداری مدرن انتخاب های زیادی پیش روی ما قرار دارند، انواع شرکت ها در رنگ، طرح و سایزهای مختلف اقدام به تولید میز اداری کرده اند. در این مقاله ما به معرفی انواع میز اداری مناسب برای استارتاپ ها و در نهایت معرفی یک شرکت تولیدکننده انواع میز اداری مدرن میپردازیم.

انواع میز اداری

با توجه به بیزنس مدل هر کسب و کاری، مدل کارکرد نیروی انسانی نیز متفاوت است. برای مثال یک بیزنس دارای تیم مارکتینگ پر تعداد و شلوغ است که کارهای اعضای این تیم بشدت با هم مرتبط است. پس بهتر است برای آنها یک اتاق جداگانه با پارتیشن شیشه ای و دارای یک میز کار گروهی در نظر گرفته شود. در این صورت این تیم می تواند از شیشه های پارتیشن بعنوان برد و از میز کار گروهی بطور همزمان برای کار و برگزاری جلسات کوچک درون تیمی استفاده کنند. همچنین درصورت نیاز می توان از پنل های دیوایدر متحرک روی میزها استفاده کرد و به این طریق زمانی که هر یک از اعضای تیم به تمرکز نیاز داشت از دیوایدر استفاده خواهد کرد.

حال که به اهمیت کاربرد میز های اداری مختلف در کسب و کار پی بردیم با هم به بررسی انواع مدل میزهای اداری میپردازیم.

میز مدیریت

میز مدیریت درواقع بخشی از هویت یک سازمان است. همیشه در مواجهه با مدیر یک سازمان میتوانیم به نحوه رفتار و عملکرد نیروی انسانی و سیستم آن سازمان پی ببریم. پس میز مدیریت برای یک سازمان دارای اهمیت بسیاری است. میزهای مدیریت مدرن نمادی از سیستم مدرن و چابک یه سازمان هستند. علاوه بر آن میزهای مدیریت باید میزان قدرت و تسلط مدیریت را بر سازمان نشان دهد. میزهای مدیریت ال به همین دلیل وجود دارند، ساختاری که علاوه بر محلی برای قرارگیری دفاتر و سیستم کامپیوتر، محلی برای نگهداری تجهیزات دیگر و در برخی مدل ها گاوصندوق نیز در آن تعبیه شده است.

میز کارشناسی

میز کارشناسی

میز کارشناسی یا همان میز کارمندی درواقع میزهای تکنفره برای استفاده یک نفر است که دارای مدل معمولی و دارای شکل ال است. هر 2 مدل دارای محل قرارگیری کابل و با قابلیت نصب محلی برای قرارگیری کیس کامپیوتر هستند. همچنین در مدل های ال می توان فایل و لاکر اداری را در زیر میز قرار داد.

میز کار گروهی

بطور معمول میز کار گروهی در محیط های کاری فلت که تعداد زیادی از افراد در آنجا مشغول به کار هستند استفاده می شود. این میزها بصورت معمول دارای ظرفیت 2 تا 8 نفر هستند و همچنین برای جلوگیری از حواس پرتی افرادی که روی میز در حال کار هستند از دیوایدر استفاده می شود. این دیوایدرها در واقع پنل های آکوستیک هستند.

میز جلسه

میز جلسه

میز جلسه همانطور که از نامش پیداست برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها استفاده می شود. این میز ها بطور قابل توجهی طول بیشتری دارند و برای 4 تا 12 نفر طراحی شده اند. میز جلسه دارای سوکت های برق و usb برای امکانات مورد نیاز یک جلسه هستند. همچنین بصورت ماژولار نیز میتوان از آنها استفاده کرد و چندین میز را به هم چسباند و جلسات بزرگتر را برگزار کرد.

میز ایستاده

تقریبا همه به این نتیجه رسیده اند که بهترین ایده ها و تفکرات هنگامی که روی صندلی و پشت میز و به صفحه کامپیوتر خیره اید به سراغ شما نمی آیند، تغییر محیط کاری، کمی پیاده روی و جابجایی در محیط کاری می تواند باعث شود ایده ها و تفکرات جدیدی داشته باشید. شاید برای کسانی که این مورد را تجربه نکرده اند باور این موضوع کمی سخت باشد اما میزهای ایستاده محل تولد بسیاری از ایده های جدید هستند.

میز پذیرش

درصورتی که یک محیط کاری پذیرای مهمان های زیادی باشد، وجود یک فضای لابی برای پذیرایی و انتظار مهمان ها بسیار مهم است. حال این فضا به هر مقدار شیک و مدرن تر باشد تاثیر مثبتی در مهمان خواهد داشت. وجود یک میز پذیرش مدرن به ایجاد یک فضای مدرن و زیبا کمک شایانی خواهد کرد.

میز جلومبلی

میز جلومبلی

علاوه بر میز پذیرش که در پاراگراف قبلی به آن پرداختیم، وجود مبلمان در فضای لابی و پذیرش پر اهمیت و محسور کننده فضای شما خواهد بود. حال با وجود فضای پذیرش، میز پذیرش و مبلمان پذیرش، عدم وجود میز جلومبلی کمی ناراحت کننده بنظر می رسد.

جمع بندی

شاید هنگام شروع یک کسب و کار میز اداری آخرین موردی باشد که به آن فکر می کنید، اما وجود آن در محیط کسب و کار امری حیاتی محسوب می شود. نیروی انسانی در یک کسب و کار در وحله اول با دفتر شما دیدار می کند و برای جذب نیروی انسانی کارآمد و حرفه ای داشتن محیط کاری جذاب و مدرن بسیار مهم است.

تشکیل دهنده اصلی هر فضای کسب و کاری، میزهای اداری آن هستند و انتخاب مناسب آن با توجه به نیروی انسانی، نقشه دفتر و سبک دکوراسیون دفتر شما موضوع حائز اهمیتی است. درصورتی که برای خرید میز اداری یا مشاوره برای انتخاب میز اداری مناسب کسب و کارتان نیاز به تیمی مجرب در این زمینه داشتید شرکت مبلمان اداری دنیته بهترین انتخاب شما خواهد بود.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.