لاغری را با مصرف میوه‌های خوشمزه مخصوص بعد از ورزش تجربه کنید

برخی میوه‌ها به ‌دلیل خواص و ترکیبات بی‌نظیرشان به ‌مرور چربی‌های شکمی‌تان را از بین می‌برند و اندامی ایده‌آل و زیبا برایتان به‌ارمغان می‌آورند. خوردن این میوه‌ها بعد از تمرینات ورزشی می‌تواند معجزه کند و نتیجه‌بخشی زودتری برایتان داشته باشد؛ بنابراین بعد از ورزش‌کردن حتماً مصرف آن‌ها را جزء برنامه‌تان قرار دهید.

اما آیا می‌دانید مصرف کدام میوه‌ها بعد از ورزش برای لاغری مفید است؟ کدام میوه‌ها تاثیرگذاری بیشتری روی تناسب اندامتان دارند و به‌مرور اندامی زیبا و روی فرم برایتان به‌ارمغان می‌آورند؟

معرفی بهترین میوه‌ها برای لاغری بعد از ورزش

در ادامه لیستی از میوه‌های خوشمزه‌ای را می‌آوریم که با طعم بی‌نظیرشان، مثل یک پزشک حرفه‌ای و حاذق تمام چربی‌های اضافه بدنتان را از بین می‌برند:

گریپ فروت

images_1693384370_64eefeb24ef05.jpg

نیمی از یک گریپ فروت تقریباً ۳۹ کالری دارد، برای همین این میوه خوشمزه را در بسیاری از رژیمهای لاغری مخصوص بعد از ورزش می‌بینید. این میوه را می‌توان ترکیبی از پوملو و پرتقال دانست که با مزه ملس و خوشمزه‌اش تمام خستگی‌تان را بعد از ورزش از بین می‌برد و به لاغری‌تان کمک می‌کند.

گریپ فروت، میوهای دارای مواد چربی سوز و لاغر کننده

با خوردن گریپ فروت می‌توانید تا 65 درصد از ویتامین  سی ( c )    مورد نیاز بدنتان را تأمین کنید. خوراکی‌هایی با میزان شاخص گلیسمی یا GI کم به لاغری کمک می‌کنند و به‌مرور اضافه‌ وزن را از بین می‌برند! خبر خوب اینکه گریپ فروت شاخص گلیسمی پایینی دارد و خیلی زود شما را لاغر می‌کند. طبق یک مطالعه دانشمندان به این نتیجه رسیدند که مصرف مداوم گریپ فروت به مدت 12 هفته 7.1 درصد از وزن بدنتان را کم می‌کند.

سیب، میوه کمک کننده برای سوزاندن چربی

یکی از میوه‌های مناسب لاغری بعد از ورزش سیب است که می‌توانید آن را از مراکز خرید آنلاین میوه تهیه کنید. سیب کالری بسیار کمی دارد و سرشار از فیبر است. فیبر به‌تنهایی می‌تواند ترشح هورمونهای گرسنگی را متوقف کند، بنابراین بعد از مدتی استفاده باعث کاهش وزن و لاغری می‌شود.

images_1693384449_64eeff015d7bd.jpg

لاغری با خوردن سیب بعد از ورزشکردن

کالری یک سیب کامل حدود ۱۱۶ کالری و فیبر آن نیز حدود 5.4 گرم است. بنابراین بعد از هر بار ورزش‌کردن این میوه را میل کنید تا به لاغری و تناسب اندام برسید.

انواع توت ها، خوشمزه های لاغر کننده‌

انواع توت‌ها مثل رزبریها، کرنبریها یا توت فرنگیها به‌دلیل کالری بسیار کم بهترین میان‌وعده برای صرف بعد از باشگاه یا ورزش‌کردن هستند. این میوه‌های خوشمزه می‌توانند اشتهایتان را کمتر کنند تا میلی به خوردن غذا نداشته باشید. بنابراین بعد از مدتی استفاده از آن‌ها به‌ علت خوراک کم کاهش وزن پیدا می‌کنید و به اندام ایده‌آلتان می‌رسید.

توت‌ها تأثیر مثبتی روی کاهش کلسترول و کاهش فشار خون نیز دارند؛ این عوامل نیز روی افزایش وزن تأثیرگذارند؛ بنابراین انواع بری‌های خوشمزه را نوش‌جان کنید تا کلسترول و فشارخونتان کنترل شوند.

پشن فروت، خاص ترین میوه

پشن فروت میوه‌ای خوشمزه و خاص است که معمولاً در بسیاری از میوه فروشی‌ها پیدا نمی‌شود؛ بنابراین می‌توانید آن را از سامانه‌های خرید آنلاین میوه تهیه کنید که کمیاب‌ترین میوه‌ها را نیز به فروش می‌رسانند.

 پشن فروت، میوه مخصوص بعد ورزش با هدف لاغری

در دانه‌های پشن فروت ماده‌ای به نام پیکاتانانول وجود دارد که روی لاغری و کاهش وزن تأثیر مثبت می‌گذارد. این ماده باعث کاهش فشار خون می‌شود و به‌ مرور وزنتان را نیز کمتر می‌کند. بنابراین مصرف این میوه را جزء برنامه بعد از باشگاه‌تان قرار دهید.

ریواس

شاید ریواس را نوعی از سبزیجات بدانید، اما در در اروپا و آمریکای شمالی از ریواس به ‌عنوان یک میوه خوشمزه یاد می‌شود.

 در ریواس نیز مقادیر قابل توجهی فیبر وجود دارد، بنابراین مصرف آن برای لاغری بسیار توصیه می‌شود. فیبر موجود در این میوه کلسترول بالا را کاهش می‌دهد که یکی از مهمترین مشکلات در افرادی با اندام فربه و چاق است.

خربزه

خربزه به‌دلیل کالری بسیار کم یک میوه مناسب لاغری برای بعد از ورزش‌کردن است که مواد مغذی زیادی مثل لیکوپن، بتاکاروتن، فیبر، آنتی اکسیدان و پتاسیم دارد.

پرتقال

پرتقال هر چند کالری بسیار کمی دارد، اما در مقابل به‌دلیل داشتن فیببر بالا می‌تواند در لاغری تأثیرگذار باشد؛ بنابراین مصرف این میوه را برای بعد ورزش جزء برنامه‌تان قرار دهید.

مصرف پرتقال اشتهایتان را کنترل می‌کند و باعث می‌شود کمتر احساس گرسنگی کنید؛ بنابراین با کم‌کردن وعده‌های غذایی به کاهش وزنتان کمک خواهد کرد.

کیوی

در کیوی مقادیر قابل‌توجهی فیبر وجود دارد، بنابراین مصرف آن می‌تواند باعث لاغری‌تان شود.

کیوی، غنی از فیبر و مناسب برای کاهش وزن

در این میوه مواد مغذی دیگری مثل ویتامین C، ویتامین E و ... نیز یافت می‌شود که هر کدام به ‌نحوی باعث حفظ سلامتی بدنتان بعد از ورزش‌کردن می‌شوند.

موز، حاوی پتاسیم و فیبر

موز یکی از میوه‌های پرکالری به‌شمار می‌آید، اما در نقطه مقابل شاخص GI پایینی دارد، بنابراین مصرف آن بعد از ورزش‌کردن به‌خصوص برای افراد دیابتی می‌تواند منجر به کاهش وزن و لاغری شود. موز کلسترول بالا را نیز کنترل می‌کند و باعث کاهش آن می‌شود.

انواع میوه‌های تابستانی

برخی از میوه‌های تابستانی مثل هلو، زردآلو، شلیل، آلو و گیلاس کالری کمی دارند و به‌دلیل وجود مواد مغذی مختلف می‌توانند به ‌مرور سلامتی‌تان را تضمین کنند و باعث کاهش وزن و لاغری‌تان شوند. بنابراین مصرف این میوه‌ها را در روز‌های گرم سال بعد از باشگاه و ورزش‌کردن از قلم نیندازید.

خرید آنلاین میوه‌های مناسب لاغری از اسنپ فود

در این مطلب لیستی از انواع میوه مناسب لاغری بعد از ورزش‌کردن را معرفی کردیم که باعث کاهش وزن‌تان می‌شوند. با مصرف مداوم این میان‌وعده‌های خوشمزه قطعاً به رویایتان می‌رسید و اندامی ایده‌آل و زیبا خواهید داشت. بنابراین از همین امروز سعی کنید برای بعد از ورزش این میوه‌ها را بخرید و صرف کنید.

خیلی اوقات ممکن کمبود وقت باعث شود قید خرید میوه را بزنید. اسنپ فود اینجاست تا به شما کمک کند. شما می‌توانید با خرید آنلاین میوه اسنپ فود از مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها بی‌نیاز شوید. اسنپ فود منوی متنوعی از این میان‌وعده‌های خوشمزه را برایتان تهیه کرده‌ است. شما کافیست از این منو نام میوه‌های مورد علاقه‌تان را انتخاب و سپس سفارشتان را تکمیل کنید تا در سریعترین زمان درب منزل برایتان ارسال شوند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.