طلاق یک موضوع مهم است که باید ببینم آیا می توان مدت زمان طلاق را کوتاه کرد یا خیر گروه وکلای فراز به ما در این بحث کمک می کنند تا در طلاق مراحل را به آسانی رد کنیم. وکیل طلاق یکی از عوامل و افرادی است که می تواند با توجه به تجربیاتی که دارد، به کارهای طلاق توافقی رسیدگی کند و روند آن را کوتاه تر و تسهیل کند. وکیل طلاق فردی است که با آگاهی بر قوانین و روند قانونی طلاق به ما در طلاق توافقی کمک ویژه ای می کند.

وکیل طلاق فردی که به کمک ما می آید

آیا تا کنون شما به وکیل طلاق نیاز یا تجربیاتی  در مورد کمک گرفتن از وکیل داشته اید؟ هنگامی که پیش وکیل طلاق می روید معمولا وکلا به موکلین خود گوش زد می کنند که طلاق راه قطعی حل اختلافات نیست و هیچ زندگی مشترکی کامل وبی نقص نیست. در ابتدا تلاش برای کمک و حل مسئله می کنند. اما در بعضی از موارد داشتن وکیل طلاق الزامی است چرا که در مواقعی مسئله های پیچیده ای پیش می آید که فقط توسط وکیل حل و فصل می شود. در مواردی که شوهر به همسر خود یا فرد دیگری وکالت و حق طلاق داده است بهتر است تا وکیل در آن مسئله ورود و به کمک موکل خود بیاید.

برای طلاق توافقی آیا وکیل طلاق توافقی نیاز است یا خیر؟

بله مطمئناً به راهنمایی نیاز داریم. وکیل طلاق توافقی فرد بسیار موثر و تاثیر گذار در طلاق و تصمیمات زوجین می باشد. هنگامی که تصمیم به طلاق توافقی گرفتید و از تصمیمتان مطمئن بودید می توانید  به وکیل طلاق توافقی مراجعه کنید. هنگامی که مراجعه می کنید وکیل طلاق توافقی با تنظیم صورت جلسه ای مکتوب و دریافت مدارک از شما کار های طلاق توافقی را شروع می کند. پس از آن که بر سر موضوعاتی مانند نفقه، حضانت فرزندان، مهریه و موضوعاتی از این قبایل به توافق رسیدند با امضای توافقنامه و وکالت به وکیل، کار وکیل طلاق توافقی شروع می شود.

وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی راهی سریع و کم هزینه تر برای جدایی

هنگامی که دو نفر تصمیم به جدایی می گیرند و به دلایل مختلف دیگر راهی برای درست شدن رابطه نمانده باشد طلاق توافقی راهی است که به آنها کمک می کند. طلاق در حالت عادی زمان زیادی برای روند های قانونی و حقوقی نیاز دارد و زوجی که برای طلاق عجله دارند میتوانند به صورت توافقی جدا شوند. طلاق توافقی طلاقی است که زوجین با توافقاتی بین خود با سختی کمتر جدا می شوند.

طلاق توافقی یکی از راه های طلاق سریع است که این روز ها خیلی بیشتر جا افتاده است با توجه به توافقات و هزینه کمتر یک روش کم دردسر تر در طلاق ها می باشد، در این روش پس از دریافت وکالت توسط وکیل طلاق در بازه ۱۰ تا ۳۰ روز بدون حضور زوجین تا اخذ رای دادگاه انجام می شود. می توانید با همکاران ما در گروه وکلای فراز در ارتباط باشید. برای طلاق توافقی حتما باید به وکیل پایه یک مراجعه کنید چرا که فقط وکلای پایه یک اجازه قبول وکالت طلاق توافقی را دارند.

مدارک مورد نیاز طلاق توافقی

  • شناسنامه زوجین
  • عقدنامه
  • کپی کارت ملی
  • ثبت نام سامانه ثنا

طلاق توافقی

مراحل طلاق توافقی  به صورت خلاصه

  1. داشتن وکالت یا توافق قطعی زوجین

  2. مشاوره با وکلای مجرب مانند مجموعه فراز

  3. ثبت نام در سامانه ثنا

  4. ثبت و مکتوب کردن توافقاتی مانند مهریه ، نفقه ، حضانت و...

  5. تحویل مدارک به وکیل

  6. قرارداد الکترونیک در سامانه ثنا

  7. ثبت دادخواست طلاق توسط وکیل

  8. مراجعه وکلا به دادگاه و انجام مراحل اداری

چرا داشتن وکیل بسیار مهم است؟

داشتن "وکیل طلاق توافقی" جدا از این که وکیل به مراحل طلاق وارد است می تواند مراحل را در بازه زمانی کمتر انجام دهد. در وکلای فراز: farazlawyers  به شما این خدمات ارائه می شود و به شما کمک می کنند که چگونه و چطور مراحل طلاق را رد کنید. اما دیگر مزیت بزرگ آن این است که دیگر موکل لازم نیست معطل شود یا در مراحل طلاق درگیر استرس، جرو بحث و اختلافاتی که باعث ناراحتی می شود، ورود کند و تمام مراحل برعهده وکیل می باشد. یا از نظر دیگر لازم نیست با اقوام یا همسر سابق خود روبرو شود و از تنش و درگیری جلوگیری می شود.

مدت زمان طلاق توافقی

Capture

با توجه به اتفاقات و توافقات این زمان می تواند افزایش پیدا کند و متغیر است.

برای طلاق توافقی عجله نکنید!

برای طلاق توافقی عجله نکنید!

موارد بسیاری پیش می آید که زوجین با عجله و شتاب زده برای طلاق توافقی مراجعه می کنند. ما در گروه وکلای فراز ابتدا پیشنهاد می کنیم که کمی زمان به خود بدهند تا اگر تصمیم از روی هیجانات و ناراحتی و خشم بوده باشد نظرشان عوض شود. بسیاری از افراد بودند که بعد از فروکش کردن خشم شان از تصمیم خود پشیمان شده اند اما راهی برای بازگشت نداشتند بنابراین از تصمیمات خود مطمئن شوید.

سخن پایانی

طلاق مقوله بسیار مهمی است که امروز با هم برسی کردیم و به قوانین و مدت زمانی که برای طلاق نیاز است پرداختیم. وکلای مجرب مجموعه فراز در این زمینه ها کمک اثر بخش و مهمی به شما عزیزان ارائه می کنند. زندگی پر از حوادث تلخ و شیرین است که طلاق هم یکی از آنهاست. طلاق توافقی روندی است که  تلخی و سختی آن را کم تر می کند. اگر شما هم همچین تجربیاتی در این موارد داشته اید خوشحال می شویم که با ما در اشتراک بگذارید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.