حل تمامی مشکلات کیفری در دادگاه با دادجویان

در صورتی که صاحب حق باشید و نتوانید از حق خود دفاع کنید بازنده دادگاهید. بهترین راه این است که برای حل تمامی مشکلات کار را به کاردان بسپارید. همانگونه که برای هر کار تخصصی به شرکت و یا فروشگاه مربوطه مراجعه می کنید، برای حل مشکلات دادگاهی نیز نیاز است که به وکیل مراجعه کنید تا مشکل را به بهترین روش ممکن حل کنید. در این مقاله می خواهیم در مورد پرونده های کیفری به بحث و بررسی بپردازیم و بهترین وکیل کیفری تهران را به شما معرفی کنیم. با موسسه حقوقی دادجویان همراه باشید.

وکیل کیفری، مهم ترین عنصر پرونده های کیفری

امور کیفری عموما با جان، مال و یا حیثیت افراد در ارتباط می باشد و معمول تنش، استرس و نگرانی های زیادی را در باب نتیجه به همراه دارد. حضور فردی که در جریان پرونده های مشابه مختلفی بوده است و توانسته جان و مال موکل خود را نجات دهد آرامش خاطریست بر دادخواهان پرونده کیفری مورد نظر. از سوی دیگر دادگاه محلی می باشد که باید با دلایل محکمه پسند بتوانید از خود و جان خود دفاع کنید. در صورتی که نتوانید دلایل محکمی برای دادگاه بیاورید و حق خود را طلب کنید دادگاه به راحتی از حق شما خواهد گذشت چرا که دلایل محکمه پسندی ارائه نکرده اید.

مواردی مانند قتل، سرقت، آدم ربایی، جعل، کلاهبرداری، تجاوز و ... همگی جزو جرایم کیفری محسوب می شوند که برای حل پرونده لازم است یک وکیل پایه یک دادگستری با تجربه در کنار شما باشد. در فیر این صورت موکل به دلیل عدم اطلاع کامل از حقوق خود دچار تضرر و مواجه به حکمی سنگین خواهد شد.

وظایف وکیل کیفری

وکیل کیفری مانند هر وکیل دیگری که در زمینه های مختلف فعالیت می کند، وظیفه دارد به بهترین شکل از حقوق موکل خود دفاع کند و پرونده را به نفع موکل خود به جریان بیندازد. وکیل کیفری عموما در حوز ه ای فعالیت می کند که به حقوق اشخاص مرتبط است و به همین دلیل برای حل پرونده ها نیازمند تجربه بالایی می باشد. طبق اصل ۳۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در تمامی محکمه‌ها هر دو طرف حق دارند برای خود به انتخاب یک وکیل بپردازند و در صورتی که شخصی توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشد، باید برای ایشان امکانات تعیین وکیل را فراهم کرد.

 در صورتی که یک وکیل متعهد شود که وکالت پرونده شما را بر عهده بگیرد می بایست شکوائیه موکل خود را تنظیم کرده و آن را بیان کند. همچنین در صورت نیاز به دفاعیه نیز می بایست دفاعیه تهیه کرده و از موکل خود دفاع کند. وکلایی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند نمایندگی و وکالت اشخاصی را که مرتکب جرمی شده اند بر عهده بگیرند.

وکلای کیفری همچنین می‌توانند هنگام بازجویی و دادرسی نیز نقش فعالی داشته باشند. حتی در جدی‌ترین جنایات، عناصری را که موجب کاهش مجازات مجرم شود را همراه با شواهد و مدارک آن‌ها به دادگاه ارائه می‌دهند. موارد مورد بحث صرفا محدود به اتهامات قتل نیست. علاوه بر قتل‌های عمد و غیر عمد، وکلای کیفری می‌توانند در مواردی مانند سرقت، زورگیری و غارت در دادگاه‌های کیفری جهت دفاع یا تعقیب کیفری شرکت کنند.

بهترین وکیل کیفری در تهران کیست؟

با یک سرچ کوتاه متوجه می شوید که وکلای مختلفی در زمینه کیفری در حال فعالیت می باشند. اما آن چه که این وکلا را از هم متمایز می کند تجربه کاری آن ها می باشد. در صورتی که برای حل مشکلات کیفری سبک تنها نیاز به مشاوره دارید و یا اینکه می خواهید از حقوق خود با حضور یک وکیل با تجربه دفاع کنید می توانید به موسسه حقوقی دادجویان مراجعه کنید و با بهترین وکیل کیفری در تهران مشاوره های لازم را داشته باشید. وکلای دادجویان گروهی از وکلای باتجربه در زمینه کاری های مختلف می باشند که می توانید با تکیه بر دانش آن ها حقوق خود را به طور تمام و کمال دریافت کنید.

چرا به وکیل کیفری نیاز داریم؟

در بخش های پیشین اشاره شد که عموما پرونده هایی مانند کلاهبرداری، اخاذی، دزدی، قتل، مزاحمت، شرب خمر و ... از حساسیت های بسیار زیادی برخوردار است چرا که به صورت مستقیم با جان و مال و آبروی افراد در ارتباط می باشد. همچنین در برخی از پرونده ها مجازات های سنگینی اعمال می شود که در صورت دفاع نکردن از حق خود می بایست هزینه زیادی را به قیمت جان یک انسان پرداخت کنید. بنابراین برای اینکه بتوانید به بهترین وجه ممکن از حق و حقوق خود دفاع کنید لازم است که یک وکیل کیفری داشته باشید.

اما نکته مهم تر این است که وکیل مورد نظر دارای تجربه کاری در زمینه پرونده شما باشد و اطلاعات وی در این زمینه کافی باشد. بنابراین به هنگام انتخاب وکیل مناسب در مرحله اول تجربه وکیل را در نظر بگیرید و در مرحله دوم هزینه ای که بابت حل پرونده دریافت می کند را ملاک قرر دهید. شما می توانید برای حل مشکلات کیفری خود با بهترین وکلای موسسه حقوقی دادجویان همراه باشید.

images_1672317586.png

هزینه وکیل کیفری چقدر است؟

طبق قانون مصوب سال 1385 حق الوکاله وکلا به مقدار مشخصی تعیین شده است که این حق الوکاله بنا به توافق طرفین می‌تواند متفاوت باشد که البته معمولا متفاوت نیز هست. از آنجایی که هزینه وکیل کیفری نسبت به سایر وکلا بیشتر است، توصیه می‌کنیم حتما قرارداد مناسب و محکمی را قبل از شروع کار با بهترین وکیل تهران خود ببندید تا دچار مشکل نشوید.

توجه داشته باشید که با هزینه کم نیز می‌توانید یک وکیل کیفری خوب انتخاب کنید و لازم نیست حتما مبلغ کلانی بابت این مسئله پرداخت کنید. البته باید گفت که انتظار نداشته باشید با هزینه جزئی بتوانید بهترین وکیل کیفری تهران را اختیار کنید. بهترین راه این است که با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید و از وکلای باتجربه موسسه حقوق دادجویان که در زمینه وکیل طلاق توافقی، وکیل کیفری، وکیل خانواده و... فعالیت می کنند مشورت های لازم را دریافت کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.