کلاهبردار دیواری به تله افتاد

سرهنگ "فضل اله سواری پور" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وصول شکایت تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی غرب استان تهران مبنی بر ارائه چک های بلا محل توسط فردی ناشناس به آنها، پرونده ای تشکیل و موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

گرداننده کانال تلگرامی ازدواج اینترنتی دستگیر شد

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد شاکیان اقدام به آگهی فروش تعدادی از اجناس خود را در سایت دیوار قرار داده و متهم پس از مراجعه و درقبال دریافت کالا یک فقره چک به همراه سفته  تحویل و از محل متواری می شد.

تیراندازی در شهرک غرب تهران/ ماجرا چه بود؟

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد مال باختگان با تصور اینکه چک برای فرد خریدار است به متهم اعتماد کرده و پس از مراجعه به بانک متوجه می شوند چک دریافتی بلامحل و فاقد اعتبار می باشد.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران با اشاره به شناسایی و دستگیری یک نفر به صورت قرار صوری با متهم در شهرستان شهریار، گفت: متهم به 13فقره کلاهبرداری با ترفند صدور چک های بلا محل با کارت های ملی تقلبی در قبال خرید اجناس با ارزش از طریق آگهی های سایت دیوار اعتراف کرد.

سرهنگ سواری پور در پایان خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده تحت تعقیب شهرستان های تهران، قم و البرز بوده و پس از تشکیل پرونده و معرفی به مرجع قضائی، با صدور قرار قانونی روانه زندان شد.