کارآفرینان ایرانی جلوی دوربین بنی‌اعتماد و میرتهماسب

رخشان بنی‌اعتماد و مجتبی میرتهماسب مجموعه فیلم‌های مستند «کارستان» را با هدف روایت تصویری زندگی کارآفرینان ایرانی می‌سازند.

پروژه‌ای سینمایی- مستند با ابعاد ملی که با مشارکت بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و حضور مستندسازان شاخص در قالب ۱۷ فیلم مستقل از زندگی کارآفرینان موفق ایرانی تهیه می‌شود.کارستان براساس برنامه‌ریزی انجام شده میان گروه اجرایی متشکل از رخشان بنی‌اعتماد و مجتبی میرتهماسب با بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در دو فاز قرار است تهیه شود.

فاز نخست این پروژه شامل ۵ فیلم از زندگی ۵ کارآفرین است که در نیمه راه خود قرار گرفته است. براساس گفته میرتهماسب او و بنی‌اعتماد قرار است فقط سرپرستی این پروژه را برعهده داشته باشند و مستندسازان شناخته شده فیلم‌ها را بسازند. فیلم‌هایی که هر چند قرار است در قالب این پروژه باشد اما ادامه فیلمسازی هر کدام از آنها خواهد بود.هزینه‌های تولید ۵ فیلم اول را براساس قرارداد، بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان تامین کرده است. کارستان قرار است علاوه‌بر به تصویر کشیدن زندگی کارآفرینان موفق ایرانی تعریف تازه‌ای از کارآفرینی و کسب‌وکار در ایران ارائه دهد.