روزبه نعمت‌الهی کنسرتش را با شعار «انسان و زمین را رعایت کنیم» و با هدف حمایت از صلح و حفاظت از محیط زیست برگزار می‌کند. این کنسرت قرار است ۱۸ شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شود. گروه موسیقی «رومی» مراحل تولید آلبوم تصویری خود را برای انتشار در زمستان امسال و با حال و هوایی متفاوت آغاز کرد.

به گفته شاهین باباپور، کارگردان فیلم سینمایی «مجرد چهل ساله»، این فیلم ۱۰ آبان ماه سال‌جاری اکران خود را آغاز می‌کند.

«شبی که زمین ایستاد» ساخته پویا نبی، «فردا صبح» ساخته محمدنجاریان، «زنده به گور» ساخته حمیدرضا بابابیگی و مبین هژبری، «پانچ» ساخته احسان شادمانی، «دیروز را بکش» ساخته احسان محمدی و «من و عروسکم» به کارگردانی پریوش نظریه فیلم‌های کوتاهی هستند که تاکنون از سوی شورای سیاست‌گذاری گروه سینمایی «هنر و تجربه» برای اکران انتخاب شده‌اند.

بعداز گذشت یک هفته از اکران فیلم سینمایی «شهرموش‌ها»، عروسک‌های این فیلم و بازی رایانه‌ای آن رونمایی می‌شوند. این مراسم که ورودش برای عموم آزاد است، ساعت ۱۸ جمعه ۱۴ شهریورماه در فروشگاه شهرکتاب فرشته با حضور برخی از عوامل فیلم و تهیه‌کنندگان برگزار خواهد شد.

کاخ گلستان در زمان برگزاری جشنواره نمایش عروسکی، میزبان گروه‌های نمایشی ایرانی و بخش بین‌الملل خواهد بود. موزه «عزت‌الله انتظامی» نیز همزمان با آغاز پانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی به‌صورت رسمی افتتاح خواهد شد و میزبان این دوره از جشنواره خواهد بود.