تجارت فردای 69 روی کیوسک‌ها
شماره شصت و نهم نشریه «تجارت فردا» با تصویر محمد‌باقر نوبخت بر روی جلد امروز به دکه‌های روزنامه‌فروشی آمده است. پرونده‌ اصلی این شماره حول محور بودجه سال 93 است و گفت‌وگوی مفصلی با معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رییس‌جمهور با تیتر «چو دخلت نیست خرج آهسته‌تر کن» بخش‌ اصلی آن را تشکیل می‌دهد. در این پرونده همچنین در مورد ویژگی‌ها و نقاط ضعف و قوت‌ بودجه سال 93 با محمد کردبچه و ابراهیم بهادرانی صحبت شده‌است.
پرونده اول این شماره تجارت فردا با موضوع حاشیه‌های تامین اجتماعی شامل گفت‌وگویی با وزیر پیشین رفاه و مطلبی با عنوان «چرا فساد در تامین اجتماعی نگران کننده است» منتشر شده و پرونده دوم آن مربوط به نزول رتبه ایران در فساد براساس جدیدترین گزارش سازمان بین المللی شفافیت است.
پرونده سوم این شماره را موضوع خودرو پس از تحریم به خود اختصاص داده است. «مسکن مهر از نگاه جامعه‌شناسی» پرونده بعدی این شماره تجارت فردا است و «اینترنت حلزونی»، «جام جهانی اقتصاد» و یادنامه ابوالحسن ابتهاج پرونده‌های دیگر آن هستند. نشریه تجارت فردا با قیمت پنج هزار تومان از امروز در روزنامه‌فروشی‌ها در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.