فیلم «دربند» میلیاردی شد
فروش فیلم سینمایی «جیب‌بر خیابان جنوبی» در 2 روز نخست اکران به 20 میلیون تومان رسید.
علی سرتیپی «مدیرعامل موسسه فیلمیران» در گفت‌وگو با «ایسنا» درباره میزان استقبال مخاطبان از «جیب‌بر خیابان جنوبی» گفت: این فیلم به کارگردانی سیاوش اسعدی که از روز چهارشنبه (20 آذرماه) بدون سرگروه و در تعداد سینماهای محدود اکران شده بود، 20 میلیون تومان فروش داشته که به نظرم فروش قابل توجهی است. وی ادامه داد: «جیب‌بر خیابان جنوبی» پنج‌شنبه شب پرفروش‌ترین فیلم سینما «آزادی» بود و به نظرم شروع بسیار خوبی در جذب مخاطب داشته است. تهیه‌کننده «جیب‌بر خیابان جنوبی» با ابراز امیدواری از فروش مناسب این فیلم و استقبال مخاطبان از آن در گیشه گفت: با توجه به اینکه سینمای سرگروه نداریم‌، ما هنوز تبلیغات خود را به صورت جدی شروع نکرده‌ایم، به همین دلیل است که می‌گویم فروش 20 میلیون تومانی «جیب‌بر خیابان جنوبی» در دو روز نشان استقبال خوب مخاطبان دارد. به گفته سرتیپی «جیب‌بر خیابان جنوبی» به کارگردانی سیاوش اسعدی در 11 سینمای تهران اکران شده است. علی سرتیپی خاطرنشان کرد: فروش «دربند»‌، پنج‌شنبه شب در تهران از یک میلیارد تومان گذشت و می‌توان آن را فیلم میلیاردی جدید سینماهای پایتخت دانست.
همچنین فروش «دربند» در سینماهای شهرستان نیز به ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است. فیلم «سربه مهر» هادی مقدم‌دوست هم در روزهای اولیه‌ اکرانش، فروشش به ۱۷ میلیون تومان رسید.
غلامرضا فرجی مدیر دفتر پخش حوزه هنری درباره آمار فروش فیلم «سر به مهر» بیان کرد: این فیلم از چهارشنبه ۲۰ آذر ماه روی پرده رفت و در روز نخست در ۱۰ سالن نمایش‌دهنده در تهران ۶ میلیون و ۷۰۰ هزارتومان فروش داشت. همچنین فروش «سربه مهر» در دومین روز در ۱۴ سالن سینمای تهران، ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بوده است.