نوای «شورانگیز» حسین علیزاده در تبریز می‌پیچد

تور کنسرت دو نوازی تار و تنبک حسین علیزاده و پژمان حدادی از تاریخ ۲۸ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تبریز برگزار می‌شود. به گزارش مهر، تور بداهه‌نوازی استاد حسین علیزاده و پژمان حدادی پس از اجرای موفقیت‌آمیز کنسرت «آن و آن...» در سه شهر اهواز، بهبهان و بندرعباس، تور کنسرت خود را بار دیگر با اجرا در تبریز از سر می‌گیرد. براساس این گزارش سه شب اجرای دونوازی تار و تنبک موسیقی ایرانی با استقبال خوبی روبه‌رو بوده‌است و به گفته حسین علیزاده که هیچ مخاطبی نباید پشت درهای بسته بماند، جمعیت گسترده‌ای در سالن حضور داشتند و در برخی موارد تماشاگران بدون بلیت به سالن آمده‌اند.

حسین علیزاده در مجموع اجراهای این گروه موسیقی بخش اول کنسرت را با سه تار آغاز کرد و با تارنوازی ادامه پیدا کرد. یکی از ویژگی‌های تازه‌ترین تور کنسرت حسین علیزاده همنوازی تار و تنبک پژمان حدادی و اجرای آثاری از موسیقی بومی مناطق مختلف است.

در اجرای اخیر این گروه حسین علیزاده با ساز «شورانگیز» موسیقی جنوب را براساس تم موسیقایی این منطقه آغاز و با یک پاساژ در قطعه ترکمن به پایان رساند.

تور کنسرت حسین علیزاده پس از اجرا در تبریز، در تاریخ ۶ و ۷ خردادماه در ساری و ۸ و ۹ همین ماه در آمل برگزار می‌شود و پس از آن نیز در نیشابور، رودسر و سیاهکل به روی صحنه می‌رود. همین اجرا در تاریخ ۴ تا ۹ تیرماه در تالار وحدت برگزار می‌شود.