راوی «سقوط یک فرشته» شیطان است

سریال ماورایی «سقوط یک فرشته» را شیطان روایت می‌کند. به گزارش ایسنا، در قسمت سیزدهم این سریال که جمعه گذشته از شبکه اول سیما روی آنتن رفت، راوی «سقوط یک فرشته» که تا به حال هویت نامشخصی داشت، به معرفی خود پرداخت و گفت که شیطان است. سازندگان سریال «سقوط یک فرشته» در آخرین روزهای منتهی به پخش، تصمیم به اضافه کردن شخصیت راوی گرفتند.

بابک کائیدان ـ یکی از نویسندگان «سقوط یک فرشته» و نویسنده دیالوگ‌های راوی ـ درباره اضافه شدن راوی به سریال در لحظات آخر، به خبرنگار سرویس تلویزیون ایسنا گفت: از همان ابتدا در سیناپسی که بهرام بهرامیان ـ کارگردان ـ از قصه ارائه کرده بود، قرار بود راوی در قصه باشد. حتی برای راوی دیالوگ هم نوشته بودیم؛ اما تصمیم نهایی درباره حضور راوی در روزهای آخر گرفته شد.

وی افزود: دیدیم که راوی باید در سریال باشد و راویت راوی برای قصه درست است. داستان که جلوتر برود، بر جذابیت‌های راوی اضافه می‌شود.

کائیدان تاکید کرد‌: راوی «سقوط یک فرشته» با راوی‌های دیگری که تا الان در بقیه سریال‌ها دیده‌ایم، متفاوت است. «سقوط یک فرشته» به کارگردانی بهرام بهرامیان و تهیه‌کنندگی رامین عباسی‌زاده در ماه رمضان هر شب از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه اول پخش می‌شود.