خانه-موزه استاد عزت‌الله انتظامی در نظر دارد با مشارکت خانه سینما، خانه تئاتر و موسسه هنرمندان پیشکسوت برنامه‌ای را برای نکوداشت نود و نهمین سالگرد تولد زنده‌یاد عزت‌الله انتظامی برگزار کند. این بازیگر متولد ۳۰ خرداد سال ۱۳۰۳ بود و مرداد سال ۱۳۹۷ از دنیا رفت.

انتظامی

 

نمایش «لحد» به نویسندگی میلاد اردوباری و کارگردانی حسین حیدری‌پور در تالار حافظ روی صحنه است. در خلاصه‌داستان «لحد» آمده است: این نمایش مستندی از خشونت‌های خانگی  است که هر روز با آنها مواجهیم. بدرالسادات برنجانی، مهدی پورخدری، ایمان دبیری، آذین رئوف و فریدون ولایی از بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند. نمایش «لحد» برای تماشاگران زیر ۱۵ سال مناسب نیست. این نمایش ساعت ۲۰:۳۰ در تالار حافظ روی صحنه خواهد رفت.

لحد

 

نمایش «زیرزمینی‌ها» نوشته مرتضی شاه‌کرم و کارگردانی حامد وکیلی است که به‌زودی اجرای خود را در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌کند. امیر کربلایی‌زاده و جواد خواجوی در نمایش «زیرزمینی‌ها» با یکدیگر هم‌بازی خواهند شد. مهدی آقایی و محمد عیاز به عنوان تهیه‌کننده، این اثر نمایشی را همراهی می‌کنند. «زیرزمینی‌ها» با تلفیق تراژدی و کمدی داستان خانواده‌ای هفت‌نفره را روایت می‌کند که به صورت موقت مجبور به زندگی در خانه‌ای 35متری می‌شوند. این محدودیت در زندگی آنها شرایط جدیدی را ایجاد می‌کند ...

زیر زمینی

 

«نجات لباس‌ها» عنوان رویدادی محیط زیستی است که اول و دوم تیرماه در گالری بهار  خانه هنرمندان برپا می‌شود. هدف این رویداد جلوگیری از مصرف‌گرایی و حفاظت از محیط زیست است که با برگرداندن لباس‌ها به چرخه مصرف به عنوان راهکاری از مد پایدار به کاهش آلایندگی محیط زیست و مصرف منابع کمک می‌کند. این رویداد با شعار «برای حفظ زمین از کمدت شروع کن» برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت ۱۵ تا ۲۱ برای بازدید آن مراجعه کنند.

نجات