گروه صنعت و معدن- مدیرصنایع زیربنایی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) گفت: از طرح‌های مشارکتی با بخش خصوصی به ویژه در نقاط محروم کشور استقبال و حمایت می‌کنیم. «غلامرضا کرامتی فرد» در یاسوج اظهار کرد: یکی از اولویت‌های مهم سرمایه‌گذاری و اشتغال توجه به بخش صنعت و معدن است و استان کهکیلویه و بویراحمد نیز با توجه به ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و استعدادهای فراوانی که در این راستا دارد، می‌تواند از جمله استان‌های موفق در امر سرمایه‌گذاری بخش صنعت باشد.

وی سه محور اساسی برای اشتغال پایدار را نیروی انسانی کارآمد و بانشاط ، پول و سرمایه‌، تکنولوژی و کارآفرینی عنوان و اظهار کرد: به نظر می‌رسد که استان کهکیلویه و بویراحمد در زمینه شاخص‌های اول و دوم مشکلی ندارد و تنها بر روی محور سوم است که باید بیشتر کار کند و این امر را به عنوان حلقه مفقوده در زمینه سرمایه‌گذاری مورد توجه قرار دهد.

مدیر صنایع زیربنایی ایدرو بر موضوع تجمیع دو محوراساسی اشتغال شامل بحث سرمایه و نیروی انسانی تاکید و بیان کرد: ضروری است که این دو محورهمیشه و همگام با یکدیگر حرکت کنند.

«کرامتی» بیان کرد: با استقبال و دعوت از سرمایه‌داران و کارآفرینان در ایجاد طرح‌های صنعتی، تسهیلات بانکی و کمک‌های فنی می‌توان نسبت به جذب سرمایه‌گذاران اقدام کرد و در این زمینه حمایت و همراهی مسوولان و متولیان امور اجرایی و اقتصادی به ویژه بخش خصوصی امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: آماده استقبال و حمایت از طرح‌های مشارکتی با بخش‌خصوصی به ویژه در نقاط محروم کشور هستیم.