در ابتدای این کنفرانس وحید عبیری رئیس هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران ضمن تشریح سیاست‌‌‌ها و اهداف آتی این شرکت بر لزوم تسریع در اجرای پروژه‌‌‌های شرکت تاکید کرد. وی گفت: هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران تمام تمرکز خود را روی تسریع در احداث پروژه‌‌‌های شرکت به‌ویژه پروژه CCRگذاشته تا بتواند این واحد را با کمترین تاخیر به بهره‌برداری برساند.

وی همچنین به بهره‌‌‌برداری از پروژه آب تاکید کرد و افزود: با بهره‌‌‌برداری از این پروژه یک و نیم‌درصد از مصرف آب شهر تهران کاهش خواهد یافت. عبیری به سایر پروژه‌‌‌های پالایشگاه تهران نظیر پروژه هگزان، پست برق و... اشاره داشت و مگا پروژه upgrading را معماری آینده پالایشگاه برشمرد که بهره‌‌‌برداری از آن منجر به تحقق شعار استراتژیک این شرکت مبنی بر «پالایشگاهی در کلاس جهانی» خواهد شد.

این مقام مسوول از تشکیل کمیته سرمایه‌گذاری شرکت با حضور متخصصان و نخبگان اقتصادی کشور خبر داد و گفت: شرکت پالایش نفت تهران با مطالعه دقیق و بررسی موشکافانه با بهره‌‌‌گیری از نظرات کارشناسان اقدام به سرمایه‌گذاری خواهد کرد که در صورت انجام، اخبار و اطلاعات آن به سمع و نظر سهامداران محترم خواهد رسید.

رئیس هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران با تاکید بر افزایش شاخص رضایتمندی کارکنان شرکت بیان کرد: برطرف کردن مشکلات معیشتی کارکنان شریف و پرتلاش شرکت از مهم‌ترین مقوله‌‌‌هایی است که در هیات‌مدیره به شکل ویژه‌‌‌ای در دستور کار قرار دارد. صیانت از منابع انسانی به عنوان بزرگ‌ترین سرمایه‌‌‌های سازمان وظیفه اعضای هیات‌مدیره است که در این خصوص در آینده‌‌‌ای نزدیک تصمیمات بسیار خوبی از منظر مالی و غیرمالی برای همکاران پرتلاش شرکت گرفته خواهد شد.

عبیری در خاتمه سخنان خود از مجوز هیات‌مدیره شرکت پالایش نفت تهران برای سرمایه‌گذاری در احداث و بهره‌‌‌برداری از ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در راستای حرکت به سمت استفاده از انرژی‌‌‌های پاک و تجدیدپذیر و با هدف تکمیل زنجیره ارزش و تنوع بخشی به سبد محصولات خبر داد.

در ادامه این نشست مهندس حامد آرمان‌‌‌فر، مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران به سوالات مطروحه از سوی سهامداران محترم به صورت برخط پاسخ داد. شرکت پالایش نفت تهران اولین شرکت پالایش نفت کشور است که اقدام به برگزاری کنفرانس پرسش و پاسخ سهامداران با هیات‌مدیره خود به صورت برخط کرد. گزارش کامل این کنفرانس برای مشاهده سهامداران محترم در سامانه کدال قرار دارد.