امیرحسینی، مدیرعامل شرکت ملاردشیر، طی بازدیدی که احسان آبادی، مدیر نظارت، و فیض، مدیر مولدسازی، به همراه کارشناسان شستا از شرکت کشاورزی و دامپروری ملاردشیر نظرآباد داشتند، ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به فعالیت مجموعه در راستای دغدغه و سفارش‌‌‌های مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، اشتغال و امیدآفرینی گفت: در مجموعه ملاردشیر این موضوع را چراغ راه خود قرار داده‌ایم و سعی بر حرکت در این مسیر داریم.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر بر موضوع تولید و اشتغال بسیار تاکید شده است، بنابراین ضمن تولید بکیفیت، در ریل توسعه نیز قرار گرفته‌‌‌ایم، بیان کرد: در این راستا ‌‌عملیات خاکی فاز نخست پروژه ۳۰۰۰راس مولد ملایر ۹۵درصد، ساخت سوله‌‌‌های آن ۷۰‌درصد و نصب آنها نیز ۲۵‌درصد پیشرفت داشته است. همچنین در بخش پروژه کارخانه خوراک، در ساخت ماشین‌‌‌آلات آن ۷۰درصد، در فونداسیون کارخانه خوراک‌‌‌سازی ۱۰۰‌درصد و در عملیات ‌‌‌سازه پروژه ۳۰۰راسی شاهد پیشرفت ۱۰۰‌درصدی هستیم که در مرحله کف‌‌‌سازی قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت ملاردشیر خاطرنشان کرد: عملکرد مثبت مجموعه شرکت از نیمه دوم سال ۱۴۰۱ تاکنون به رشد سود ۳۷۲درصدی ۶ماه نخست ۱۴۰۲ نسبت به دوره مشابه سال قبل منجر شده است.

شایان ذکر است که این مسوولان ضمن بازدید از بخش‌‌‌های مختلف شرکت، از روند تولید و پیشرفت‌‌‌های مجموعه ملاردشیر اعلام رضایت و بر این موضوع تاکید کردند که مجموعه ملاردشیر در طول سال‌های اخیر از لحاظ کیفیت تولید و توسعه آن که منجر به اشتغال‌زایی خوبی شده، پیشرفت قابل قبولی داشته است.