Untitled-1

شیران در ۶ ماه سال مالی با فروش ۲۸۶۰‌میلیاردی محصول به سود ناخالص ۱۱۴۰‌میلیاردی رسیده است.

حال در ۲ ماه اول 6 ماهه دوم سال مالی فروش ۱۳۱۰‌میلیاردی داشته و پیش‌بینی می‌شود فروش ۳ ماهه سوم سال مالی شرکت به رقم ۲۰۰۰‌میلیارد تومان برسد: پس همان‌طور که مشاهده می‌شود شرکت در ۳ ماه سوم سال مالی پیش رو کولاک کرده و انتظار سودسازی بسیار بالایی در قالب گزارش ۹ ماهه از این سهم می‌رود.

طی رتبه‌بندی انجام شده مشاورین سرمایه‌گذاری، شیران موفق به کسب رتبه ۳۰ شده و هدف مورد نظر از دید تحلیلی نیز محدوده ۱۳۰۰ تومان برآورد شده است.

سهم با سود تحلیلی ۱۳۵ تومانی که تا سطوح ۱۴۰ تا ۱۵۰ تومان هم جای رشد دارد با پی بر ای فعلی ۶، جای رشد قیمتی بسیار خوبی را خواهد داشت.  همچنین انتظارات آتی با گزارش مرداد ماه در سهم شکل صعودی به خود گرفته است. با پایان دوره مالی ۳ ماهه سوم سال‌جاری و در پیش بودن صورت‌های مالی ۹ ماهه که انتظار تحقق سود بالایی طبق برآوردهای فروش صورت گرفته آغاز رشد خوبی را در این سهم داریم.  دوعامل به این امر کمک شایانی خواهد کرد: ابتدا اینکه شرکت شیران باداشتن موجودی بسیار خوب توانسته در عملکرد ۸ ماهه خود به فروش ۴۱۷۰‌میلیارد تومانی برسد که این فروش به نسبت دوره مشابه سال قبل رشد ۱۹‌درصدی را تجربه می‌کند.  این شرکت در زمینه فروش مقدار و در زمینه نرخ‌های فروش توفیق بسیار خوبی را به همراه داشته است.  نرخ‌های فروش شرکت در مرداد ماه به نسبت دوره ۷ ماهه قبل از آن با رشد بسیار خوبی مواجه شده است به طوری که در دو محصول اصلی به ترتیب ذیل شاهد تغییرات مثبت نرخ‌های فروش هستیم:

همان‌طور که مشاهده می‌شود روند تغییرات قیمت محصولات شرکت با شیب صعودی بسیار خوبی همراه و تاثیرات این امر در صورت‌های مالی ۳ ماهه سوم سال مالی شیران یعنی گزارش ۹ ماهه اثر‌گذار خواهد بود.

همچنین شرکت در محصولات خود ذخیره خوبی داشته و با فروش تمامی محصولات، فروش آن نیز بیش از پیش افزایش خواهد یافت. به عبارتی فروش محصولات شرکت حالا با قیمت‌های بالاتری نیز انجام و شاهد فروش‌های ماهانه قابل‌توجه‌تری نیز خواهیم بود.