گزارش اقتصادنیوز از بازار ارز؛

توصیه مهم به خریداران دلار/ بازار ارز به محدوده احتیاط رسید

کدخبر: ۶۴۵۱۷۲
اقتصادنیوز: نرخ دلار در معاملات نقدی روز گذشته صعودی شد اما تحلیلگران توصیه می‌کنند که در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.
توصیه مهم به خریداران دلار/ بازار ارز به محدوده احتیاط رسید

به گزارش اقتصادنیوز، روز گذشته بازار ارز شاهد نوسان صعودی نرخ دلار بود‌‌. آنچنان که معامله گران می‌گفتند، دلار هرات روز دوشنبه را با قیمت ۶۰ هزار و ۳۵۰ تومان شروع کرد و با رشد قیمت درهم امارات، از مرز مقاومت ۶۰ هزار و ۶۰۰ تومان عبور کرد. در ادامه و در نیمه دوم قیمت دلار هرات با افزایش تا مرز ۶۱ هزار تومان بالا رفت اما پس از افت درهم در لحظات پایانی بازار، نتوانست مرز یاد شده را حفظ کند. نرخ دلار هرات  عصر دوشنبه با ۶۰ هزار و ۸۵۰ تومان بسته شد در معاملات پشت خطی نیز دلار هرات با کاهش بیشتر، ۶۰ هزار و ۷۰۰ تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر قیمت درهم امارات دیروز  با گپ مثبت ۵۰ تومانی در سطح ۱۶ هزار و ۶۵۰ تومان آغاز به کار کرد و با افزایش ۱۱۰ تومانی تا ۱۶ هزار و ۷۶۰ تومان بالا رفت. اما در نیمه دوم معاملات و در لحظات پایانی فعالیت بازار، از این سطح عقب نشست و در ۱۶ هزار و ۷۲۰ تومان به کار خود پایان داد.

فعالان بازار معتقدند که اسکناس آمریکایی در هرات به سقف مثلث رسیده است.تحلیلگران توصیه می‌کنند در معاملات روز سه‌شنبه احتیاط بیشتری نسبت به هر معامله داشته باشید. از منظر معامله‌گران فنی تا قیمت دلار بالای سطوح مقاومت مهم تثبیت نداده خریدار بازار نباشید.

تحلیلگران فنی می گویند قیمت دلار به محدوده مقاومتی مهمی رسیده که اگر بالای این محدوده تثبیت دهد می‌توان گفت از روند نزول دست کشیده است. مرز مقاومت اول هرات ۶۰ هزار و ۸۰۰ تومان است که اگر بالای این سطح تثبیت دهد حرکت بازار به سمت شکست مقاومت دوم یعنی ۶۱ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید