انتصابات جدید در وزارت راه و شهرسازی

 

 «مهرداد بذرپاش» امروز (سه‌شنبه) در حکمی خطاب به هادیانفر تصریح‌کرد: «با توجه به تعهد، تخصص، تجربه و سوابق ارزنده مدیریتی جنابعالی به سمت معاون حمل ونقل منصوب می‌شوید.»

وزیر راه و شهرسازی در حکم انتصاب معاون حمل ونقل این وزارتخانه خواستار پیگیری و تلاش در راستای اجرای همه‌جانبه سیاست‌های کلی نظام در حوزه حمل و نقل، ایجاد و راهبری نظام جامع حمل ونقل ملی، برنامه ریزی و همکاری در اجرای «ابتکار ایران راه»، تلاش برای فراهم کردن بسترهای تحقق حمل ونقل هوشمند شد.

برنامه ریزی و همکاری با سایر دستگاه‌های مربوط در حوزه سازماندهی و نظارت بر عرضه و فروش بلیت از دیگر موارد مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی در این حکم بوده است.

سردار سیدکمال هادیانفر، از سال ۱۳۸۶ تا ۱۳۸۹ جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بود، در سال ۱۳۸۹ به ریاست پلیس فتا رسید و در اسفند ماه ۱۳۹۷ به ریاست پلیس راهور منصوب شده بود.

همچنین وزیر راه و شهرسازی در حکم جداگانه ای شهریار افندی زاده را به عنوان مشاور ارشد وزیر در امور حمل ونقل و رئیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل نقل منصوب کرد.

در این حکم انتصاب، بذرپاش خواستار تاسیس مرکز ملی ایمنی و بررسی سوانح حمل و نقل، به‌روز رسانی استانداردها و تدوین نظام جامع کاهش سوانح حمل و نقل در بخش‌های مختلف و ارتقای همکاری با سازمان‌های داخلی و خارجی در کاهش سوانح حمل ونقل شد.

وی، استاد تمام دانشکده مهندسی عمران دانشگاه علم و صنعت است و علاوه بر پست های مشاوره، پیش از این مدیرعامل شرکت مطالعات جامع حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و ۲ دوره معاون وزیر و سرپرستی وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه خود دارد.

170856998

 

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.