حملات گسترده حزب الله لبنان به محل استقرار اشغالگران

مجاهدان مقاومت اسلامی (حزب الله) لبنان بعد از ظهر چهارشنبه بارها مواضع اشغالگران صهیونیست در اراضی اشغالی لبنان و شمال فلسطین اشغالی را مورد حملات راکتی و موشکی قرار دادند.

حزب الله اعلام کرد که نیروهایش محل استقرار نیروهای اشغالگر در اطراف پایگاههای نظامی اشغالگران در زبدین، رویسات العلم و بیاض بلیدا در مزارع اشغالی شبعا و همچنین پایگاه دوفیف در الجلیل علیا را با موشک هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان همچنین نیروهای اشغالگر را در پشت پایگاه نظامی اشغالگران در «جل العلام» مورد حمله موشکی قرار داد که موشک مذکور به طور مستقیم به هدف اصابت کرد.

خبر مرتبط
ورود این اسرائیلی‌ها به خاک فرانسه ممنوع شد

وزارت امور خارجه فرانسه روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ورود تعدادی از شهرک نشینان صهیونیستی به خاک این کشور را ممنوع خواهد کرد.

مقاومت لبنان همچنین ساعاتی پیش با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز پادگان "زرعیت" و موضع "جل‌العلام" در مرز لبنان و فلسطین را هدف قرار داده است.

بر اساس این ببانیه، در این حملات مواضع صهیونیست‌ها به صورت مستقیم و دقیق هدف قرار گرفته شدند.

مقاومت لبنان همچنین اعلام کرد که این حملات در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه انجام شد.

در همین راستا، مقاومت اسلامی لبنان گزارش داد که محمدهادی مالک عبید (حسام) اهل شهر بعلبک در حمله صهیونیست‌ها به شهادت رسید.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

اخیرا روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

رسانه‌های صهیونیستی نیز در این باره معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.