جنگ غزه به کرانه باختری رسید/ اردوگاه عسکر زیر آتش اسرائیل در دومین روز آتش‌بس

عناصر ارتش اسرائیل از ساعاتی قبل به اردوگاه جدید عسکر در شرق نابلس به همراه ۱۵ جنگ افزار و تجهیزات نظامی خود حمله کردند.

انتظار برای آزادی اسرا در دومین روز از آتش‌بس غزه

طبق گزارش المیادین، عناصر اسرائیل همچنین به منطقه عرانه واقع در شمال شهر جنین یورش بردند. شهر البیره نیز شاهد حملات اسرائیل و یورش به منازل شهروندان فلسطینی بود.

حمله موشکی لبنان به پهپاد اسرائیل/ تلافی تل‌آویو با حمله هوایی به مواضع حزب‌الله

عناصر ارتش اسرائیل به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی نیز حمله کردند.

وزارت بهداشت فلسطین نیز اعلام کرد که خالد حشاش جوان فلسطینی که چند روز قبل در حمله اسرائیل به نابلس زخمی شده بود به شهادت رسید.

اسرائیل به اردوگاه عقبه جبر نیز حمله کرده و اقدام به بازرسی منازل فلسطینی‌ها کردند. شهر الخلیل نیز شاهد حمله عناصر اسرائیل بود.

ارتش اسرائیل علاوه بر حمله به مناطق مختلف کرانه باختری اقدام به تخریب زیرساخت‌های اردوگاه عسکر در شرق نابلس کردند. آنها مزار شهید حمزه الاشقر را تخریب کرده و تصاویر شهدای فلسطینی را پاره کردند.

این اشغالگران همچنین مانع ورود خودروهای امدادرسان به این اردوگاه برای درمان افراد زخمی شده در جریان حمله اسرائیل شده‌اند. به نظر می‌رسد تشدید حملات اسرائیل علیه کرانه باختری تلاش برای سرپوش گذاشتن بر شکست تل آویو در برابر نیروهای مقاومت فلسطین در غزه و پذیرش آتش بس با شروط مقاومت است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.