سخنگوی دولت: تاریخ درباره جنگ غزه قضاوت خواهد کرد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری که صبح امروز (سه شنبه) برگزار شد گفت: حادثه زلزله افغانستان را به خانواده‌های جان‌باختگان این حادثه تسلیت عرض کنم. تعداد ۲۳ تیم امدادی و ۴۵۰ تن کمک‌های اولیه برای این کشور ارسال شده که امیدواریم این بحران به خوبی مدیریت شود.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت: در این ایام شاهد حملات جنایتکاران و وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه هستیم و قطعاً تاریخ در این خصوص قضاوت خواهد کرد.

سخنگوی دولت افزود: کشورهایی که مدعی حقوق بشر هستند در مقابل این جنایات سکوت کردند و با ارسال انواع کمک‌های نظامی و مالی برای رژیم صهیونیستی در جنایات این رژیم شریک هستند.

سخنگوی دولت ادامه داد: در این ایام شاهد کلکسیونی از جنایات که ممکن است از سوی یک رژیم صورت بگیرد هستیم. هیچگاه فکر نمی‌کردیم که رژیم آب، غذا، برق و انرژی را برای حدود دو میلیون شهروند قطع کنند و بمب‌های فسفری را در بیمارستان کودکان فرو بریزند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: جهان شاهد درنده خویی‌های این رژیم است و انتظار می‌رفت تا سازمان‌های بین المللی و نیز سازمان ملل از ارتکاب جنایات جنگی جلوگیری کنند و قطعاً تاریخ در این خصوص قضاوت خواهد کرد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران حامی مردم مظلوم غزه خواهد بود.

در حال تکمیل…

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.