کارمندان این استان دورکار شدند

در پی ادامه‌دار شدن آلودگی هوا در استان مرکزی، تنها کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت‌درمان هستند و همچنین تمام مادران باردار به صورت دورکاری فعالیت کاری خود را ادامه می‌دهند.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاطت محیط زیست استان مرکزی گفت: بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار گرد و غبار این استان و در پی استمرار آلودگی هوا، کارمندان دارای بیماری زمینه‌ای در استان مرکزی فردا ( سه‌شنبه) سوم مرداد امسال دورکار هستند.

این استان فردا سه شنبه تعطیل شد+جزئیات

« علیرضا محرابیان» افزود: همچنین آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی نیز فردا تعطیل هستند.

وی بیان کرد: با توجه به تصمیم کارگروه اضطرار شرایط گرد و غبار فردا (سه‌شنبه) هیچ‌کدام از ادارات و بانک‌های استان مرکزی تعطیل نیست.

وی بیان کرد: تنها کارمندان و پرسنل دستگاه‌های اجرایی که دارای سابقه قبلی و تایید شده بیمارهای زمینه ای قلبی، تنفسی، ریوی و سخت‌درمان هستند و همچنین تمام مادران باردار به صورت دورکاری فعالیت کاری خود را دنبال کنند و این افراد با هماهنگی مدیر خود، مجاز به حضور نیافتن در محل کار هستند.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: انتظار است اصناف و مدیران بخش خصوصی نیز در این زمینه همکاری لازم را با نیروهای خود داشته باشند.

محرابیان گفت: کلاس‌های تمامی موسسات و آموزشگاه‌ها شامل مراکز علمی آزاد، آموزشگاه‌های زبان، اعم از دولتی و غیردولتی و همچنین پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی، فردا (سه‌شنبه) سوم مرداد جاری تعطیل است.

وی تاکید کرد: استفاده از مایعات و ماسک به میزان قابل توجهی اثرات گردوخاک را کاهش می‌دهد که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

رئیس امور آزمایشگاه‌های اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی افزود: انتظار است مردم استان برای کاهش تردد در فضاهای باز، امورات اداری و بانکی را از طریق بسترهای دولت الکترونیک انجام دهند.

اراک یکی از هشت کلانشهر آلوده کشور است که از ابتدای امسال تاکنون ۲۸ روز ناسالم به نام این شهر ثبت شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.