رصد بازار خودروهای داخلی؛

اولین ترکش‌‌های شورش در روسیه به بازار خودرو رسید! + جدول

کدخبر: ۵۸۲۱۹۴
اقتصادنیوز: به نظر می‌رسد که امروز 3 تیر 1402 نخستین ترکش‌‌های جنگ داخلی روسیه به بازار خودروی ایران نیز رسید. امروز قیمت پرطرفدارهای داخلی شکل افزایشی به خود گرفتند، با این شرایط می‌توان گفت بازار خودرو تابستان را زیر سایه سنگین اخبار سیاسی آغاز کرد.
اولین ترکش‌‌های شورش در روسیه به بازار خودرو رسید! + جدول

به گزارش اقتصادنیوز؛ در حالی که بازار خودرو منتظر نتایج جدید مذاکرات بود، شورش نیروهای واگنر علیه ولادیمیر پوتین موجب شد تا به صورتی این رویداد بر بازارهای دیگر از جمله بازار دلار تاثیر بگذارد. رویدادی که قاعدتا تا حدودی مسیر بازار خودرو را تحت تاثیر قرار دهد.

قیمت خودروی وارداتی فوتبالیست‌ها/ پورشه ماکان و رنج روور ولار چند؟

واکنش دلار به شورش واگنر

براساس ارزیابی بازار امروز پرطرفدارهای ایران خودرو در بازار رشد 7 تا 15 میلیون تومانی را تجربه کردند و «دنا پلاس توربو اتومات»، «207 پاناراما اتومات» و «رانا پلاس» با افزایش 15 میلیونی بیشترین رشد قیمت را به خود اختصاص دادند.

قیمت محصولات ایران خودرو

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «207 پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.  رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار 602 میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به پنج‌شنبه گذشته رشد 11 میلیونی را تجربه کرد. قیمت «هایما  S5پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و 295 میلیون تومانی شد و رشد 10 میلیونی داشت.

از سوی دیگر رصد بازار نشان می‌دهد «رانا پلاس» هم امروز بدون تغییر در بازار 508 میلیون تومان قیمت خورد و افزایشی 15 میلیونی را ثبت کرد. در میان خانواده دنا امروز «دناپلاس» در بازار امروز 682 میلیون تومان قیمت گذاری شد و رشد 7 میلیونی داشت، اما «دنا پلاس توربو اتومات» هم امروز رشد قیمت داشت و با افزایش 15میلیونی قیمت آن به 875 میلیون تومانی رسید. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «207 پاناراما اتومات» هم 875 میلیون قیمت خورد و رشد 15 میلیونی را تجربه کرد.

ایران اکو 3

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید