سردار سید صادق حسینی، امروز( ۹دی) در همایش بصیرت ۹دی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: حضور مردم در مراسم روز بصیرت نشان دهنده اهمیت موضوع، عشق و علاقه به نظام و رهبری است.

وی افزود: ۱۰ سال گذشته در چنین روزی سیل خروشان مردم در تهران و مراکز استان ها برای دفاع از کشور، انقلاب و نظام خود جوش به صحنه آمدند و به استکبار، آمریکا و فتنه گران جواب دادند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، با اشاره به اینکه روز ۹ دی سال ۸۸ روز انقلاب بصیرت بود، بیان کرد: روز صیانت دفاع از آرای مردم، جمهوریت، قانون، کشور و نظام بوده است.

سردار حسینی عنوان کرد: در چنین روزی مردم اهل بیت، وفادار به نظام و دوستدار کشور و رهبری در صحنه حضور پیدا کردند و با یکپارگی و نگاه همه جانبه از انقلاب و نظام دفاع کردند و به فتنه گری در کشور پایان دادند.

وی ذکر کرد: تشخیص به موقع ملت نشان از فهم، درک و انقلابی بودن است که توطئه آمریکا و وابستگانش در فتنه ۸۸ را از نطفه خفه کردند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، ادامه داد: دشمن هشت ماه تلاش و همه امکاناتشان را بسیج کرد که در کشور ایران طرح هایش را اجرا و پیاده کند اما انقلابی دیگر تحت عنوان انقلاب بصیرت از مردم ایران به وجود آمد.

سردار حسینی در ادامه خاطرنشان کرد: حرف اول و آخر را شما مردم فهیم و آگاه می‌زنید چرا که مردم شوکت رهبری و عظمت نظام هستند و در حوادث مختلف در مقابل دشمن ایستاده و سختی ها و گرانی ها را تحمل کرده اند اما به دشمن جواب نه داده‌اند.

وی یادآور شد: آمریکا در هر کجا که اراده کند اهدافش را عملیاتی می‌کنند اما در مقابل ایران سر تعظیم فرود می‌آورد و این از برکت قدرت رهبری و امام دانشمند و فاضل ما است.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.