کارلوس کی‌روش پیش از آغاز تمرین امروز (سه‌شنبه) تیم ملی در کمپ لوکوموتیو مسکو اظهار کرد: در این مدت برای دیدار مقابل مراکش بسیار تمرین کردیم. شکی در این نیست که این دیدار برای ما خیلی مهم است. آرزوی ما این بود که بازی‌های دوستانه بیشتری انجام دهیم اما الان زمان این است که بازیکنان خوب من هیجان خودشان را تخلیه کنند آن‌ها آمادگی کامل را برای تقابل با مراکش دارند.

یکی از خبرنگاران پس از صحبت‌های کی‌روش خطاب به او گفت که مراکش هم همانند ایران آمادگی بالایی برای دیدار نخست دارد. سرمربی تیم ملی درباره این موضوع گفت: من در این مدت تلاش کردم که بگویم تیم مراکش تیمی بسیار متفاوت است. آنها تیمی هستند که نمی‌توانیم بگوییم منحصرا آفریقایی هستند. به دلیل این که اکثر بازیکنان آن‌ها یا در اروپا به دنیا آمده‌اند یا در اروپا بزرگ شده‌اند. آن‌ها تیمی هستند که دانش و کیفیت فوتبال آفریقا و اروپا را دارند. من از این موضوع به خوبی اطلاع دارم چرا که پرتغال هم تقریبا همین طعم و استایل از بازیکنان را در اختیار دارد.

او افزود: آن‌ها بازیکنان و کادر مربی‌گری خوبی در اختیار دارند ولی مطمئن هستم مراکش هم برای ما احترام زیادی قائل است. آن‌ها یکسری نقاط قوت دارند. به خاطر این که اکثر بازیکنان آنان در یکی دو سال گذشته در کنار هم بازی کرده‌اند و بازیکنان خوبی دارند که در اروپا بازی می‌کنند.

 

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.