دیروز در این صفحه مصاحبه‌ای با آقای دانش فهیم، مدیر وقت پروژه تندر- ۹۰ درج شد که روزنامه دنیای‌اقتصاد ارائه توضیحاتی در این خصوص را لازم می‌داند. ۱ - مشی دنیای اقتصاد در صفحه خودرو همانند سایر صفحات روزنامه تابع سیاست‌های کلان روزنامه است که اجتناب از هر گونه اتهام‌زنی به اشخاص حقیقی و حقوقی و رعایت ادب و متانت حرفه‌ای از جمله آنها است.

۲ - متاسفانه در لابه‌لای اظهارات مصاحبه شونده برخی مخالفت‌ها با پروژه تندر-۹۰ را به مسائلی ربط داده شده که دنیای اقتصاد در چارچوب اصولی که خود را مقید به آن کرده، نباید حتی به نقل از ایشان چنین اظهاراتی را درج می‌کرد ضمن اینکه در گفت‌وگویی که با جناب آقای کاتوزیان، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی انجام گرفت بر روزنامه مسجل شد که برخی اظهارات آقای دانش فهیم خلاف واقع و حتی از نظر تواتر زمانی دارای اشکال است.

۳ - ضمن پوزش از تمام اشخاصی که به دلیل اظهارات مصاحبه‌شونده، اسائه ادبی متوجه آنان شده به ویژه نماینده محترم مجلس جناب آقای کاتوزیان، مجددا تاکید می‌شود که روزنامه دنیای‌اقتصاد به همان اندازه که حمایت از پروژه‌های ملی را وظیفه خود می‌داند، بلکه فراتر از آن خود را ملزم به حمایت همه‌جانبه از پروژه‌های بخش‌خصوصی در همه زمینه‌‌ها به ویژه خودروسازی نیز می‌‌داند و در انجام این مهم قطعا با مجلس شورای اسلامی و نمایندگان محترم آن همراه و همفکر است.