گروه خودرو - فیات یکی از برندهای معروف و جهانی صنعت خودرو ایتالیا چندی است که به واسطه یکی از محصولات خود میهمان کشور شده‌، به رسم میهمان‌نوازی امروز ستون حق انتخاب را به معرفی «سی‌ نا» محصول این شرکت که به تازگی مونتاژ آن در شرکت بنیان توسعه خودرو آغاز شده، اختصاص داده‌ایم.

سی نا با سه موتور ۱۲۰۰، ۱۴۰۰و ۱۶۰۰ سی سی در کشور مونتاژ می‌شود که امروز به معرفی مدل ۱۶۰۰ سی سی این خودرو خواهیم پرداخت. مدل ۱۶۰۰ و ۱۴۰۰ سی سی این خودرو به گیربکس پنج دنده دستی و اتومات مجهز است.

همچنین مدل ۱۶۰۰ این خودرو توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت را دارد. هرچند در کاتالوگ این خودرو حداکثر سرعت این خودرو ذکر نشده، اما با توجه به قدرت این خودرو می‌توان گفت این خودرو به شما این فرصت را می‌دهد تا سرعت ۱۹۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت را تجربه کنید.

اما از لحاظ میزان مصرف سوخت بر اساس مشخصات اعلام شده در کاتالوگ این خودرو قرار است این خودرو به صورت دوگانه سوز تولید شود که در این حالت بنزین این خودرو، مصرفی در حدود۲/۶ لیتر در هر صد کیلومتر خواهد

داشت. سی‌نا توانایی اخذ استاندارد یورو ۴ را نیز دارد که این امر موجب شده تا مصرف بنزین آن در سطح مناسب قرار گیرد.

از سوی دیگر سی نا به تجهیزات ایمنی ترمز ضد قفل ABS)S) و کیسه هوا (ایربگ) مجهز است که این امر موجب می‌شود تا این خودرو در رده خودروهای ایمن قرار گیرد؛ همچنین این خودرو به سیستم خودکار قطع سوخت هنگام تصادف نیز مجهز است.