ایسنا- مدیر فروش پارس خودرو اعلام کرد که با تلاش مدیران خودروساز و مجوز سازمان گسترش و نوسازی صنایع، فروش حواله‌های تندر-۹۰ برای یک بار آزاد شد. عبدا... بابایی ضمن بیان این مطلب افزود: مجوز فروش حواله‌های تندر ۹۰ آزاد شده است و اگر مردم علاقه‌مند به فروش آنها باشند، می‌توانند حواله خود را در حضور نمایندگی‌های مجاز فروخته و پول آن را دریافت کنند.

به گفته وی قبلا مردم مجبور بودند برای فروش حواله‌ها دست به کارهای غیرقانونی بزنند که با آزاد شدن فروش حواله‌ها خیلی راحت می‌توانند این کار را انجام دهند. البته این فروش برای حواله‌های سایر خودروها آزاد بود و فقط برای تندر ۹۰ محدودیت وجود داشت.

او همچنین از مشخص شدن ۱۰ اولویت اول واگذاری فروش تندر-۹۰ در پارس خودرو خبر داد و افزود: ۱۰ اولویت واگذاری خودروهای تندر-۹۰ را اعلام کرده‌ایم، اما تاریخ مشخصی بنا به شرایط فعلی برای تحویل اعلام نکردیم؛ ولی تا پایان سال کلیه این اولویت‌ها به مشتریان واگذار خواهد شد.

وی در پایان تاکید کرد: حدود ۱۸‌هزار دستگاه از تعهدات تندر-۹۰ برای تحویل به مشتریان باقی مانده و این آمادگی را برای تعویض مدل‌های E۲ به مدل‌های E۰ و E۱ داریم و به محض این‌که کسی اعلام کند قصد تعویض خودرو مدل E۲ خود با یکی از مدل‌های E۱ وE۰ را دارد، این کار را در اولین فرصت برای وی انجام می‌دهیم.