سایپانیوز- معاون کیفیت شرکت تولید خودرو سایپاکاشان از تولید محصولات این شرکت منطبق با استانداردهای تعریف شده خبر داد و گفت: مشتری‌مداری، ایجاد اطمینان در خریداران و مسوولیت‌پذیری شرکت سایپا کاشان در قبال خودروهای تولیدی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. علیرضا قاسمی اظهار داشت: استفاده از سیستم‌های کنترل کیفی و آدیت، اجرای برنامه‌های ارتقای کیفیت برای تمام محصولات و منعطف‌سازی خطوط مونتاژ شرکت سایپا کاشان از بارزترین ویژگی‌های این مجتمع عظیم صنعتی است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ارتقای کیفیت خودرو تیبا افزود: در حوزه‌های بدنه، تزئینات، قوای محرکه و سیستم تعلیق تیبا اقدامات اساسی جهت بهبود محصول صورت گرفته و در ادامه با همکاری شرکت‌های سازه‌گستر، قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا و مگاموتور و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا پروژه‌هایی در راستای امکان‌پذیری تولید انبوه و ارتقای سطح کیفیت تیبا مشخص شده است.

او تاکید کرد: اقدامات انجام شده و پروژه‌های آتی در راستای افزایش رضایت مشتریان و کاهش نمره منفی خودرو تیبا است.

قاسمی یادآور شد: واحد کیفیت و مهندسی سایپا کاشان کمک‌های تکنیکی لازم را به سازندگان برای توسعه فن‌آوری ساخت قطعات ارائه می‌دهند و با اعزام کارشناسان و بازدیدهای ادواری و پیوسته و بازرسی خطوط تولید سازندگان از تطابق عملیات با استاندارد تولید مربوط اطمینان حاصل می‌کند. معاون کیفیت سایپاکاشان با اشاره به نیروی انسانی به عنوان موثرترین عامل ارتقای کیفیت، خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت فعالیت نیروی انسانی و آموزش مداوم پرسنل جزو برنامه‌های همیشگی سایپاکاشان است.