محدودیتهای سیم کارت اعتباری تالیا حذف می‌شود

گروه کامپیوتر- محدودیت‌های سیم کارت‌های اعتباری تالیا ، همزمان با آغاز دور جدید واگذاری و نیز ثبت نام در مراکز ۱۴ استان حذف می‌شود. به گزارش روابط عمومی‌شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا، این تصیمم به‌دنبال نظرسنجی‌های صورت گرفته و گلایه برخی مشترکان از اعمال محدودیت‌هایی در زمینه تعداد خرید سیم کارت و نیز پایین بودن میزان اعتبار زمانی در صورت موافقت شرکت مخابرات ایران اعمال می‌شود.

هم اکنون ۳۰ شهر بزرگ در ۲۶ استان تحت پوشش رادیویی شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا قرار دارد و حدود ۷۰۰ هزار مشترک این شبکه می‌توانند در این شهرها از خدمات مخابراتی این شبکه ملی بهره‌مند شوند.

واگذاری در مراکز استان‌های سمنان، تهران، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی هم اکنون آغاز شده و انتظار می‌رود از هفته آینده با توجه به بسترسازی‌های صورت گرفته، واگذاری سیم کارت در این استان‌ها به روز شود.

همچنین ثبت نام سیم کارت در مراکز ۱۰ استان دیگر نیز ادامه دارد و از ماه آینده واگذاری در این استان‌ها آغاز می‌شود.

بیش از ۶۰درصد از مجموع درآمد ناخالص شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری تالیا که با سرمایه بیش از هشت‌هزار و ۲۰۰ عضو یک شرکت تعاونی ایجاد شده است، به دولت تعلق می‌گیرد و برهمین اساس هرگونه تغییر در شرایط ارائه این نوع سیم کارت منوط به کسب مجوزهای قانونی از دولت است.

متقاضیان دریافت این نوع سیم کارت در طول شبانه روز می‌توانند با شماره تلفن چهار رقمی‌۸۱۷۳ در تهران تماس بگیرند و یا به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت به آدرس www.taliyanews.ir برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.