حمله به یک زن با 10میلیون تومان تراول

گروه حوادث- زنی جوان وقتی ۱۰میلیون تومان تراول چک را از گیشه بانک گرفت نمی‌دانست مرد سارقی در کمین است.

هنوز از بانک خارج نشده بود که مرد جوان به سمت وی حمله کرد، تراول‌ها را قاپید و پا به فرار گذاشت. بنابراین گزارش، ساعت ۱۴ بعدازظهر روز ۸ آبان‌ماه سال‌جاری زنی به نام عفت وارد ساختمان بانک تجارت شعبه سراج شد و از گیشه ۱۰میلیون تومان تراول‌چک گرفت و خواست آن را داخل کیف‌زنانه‌اش بگذارد.وقتی تراول‌ها از دستان زن جوان قاپیده شد، سارق با سرعت زیادی از داخل بانک بیرون دوید و سوار بر موتورسیکلت همدستش که در خیابان ایستاده بود، فرار کرد.

ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه همان روز، ماموران واحد گشت کلانتری ۱۲۶ تهران به دو جوان موتورسوار که حرکات مرموزی داشته‌اند دستور ایست دادند و آنان را بازداشت کردند.

وقتی این دو پسر موتورسوار در کلانتری تحت بازجویی قرار داده شدند، ادعا کردند برای تفریح سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌ها پرسه می‌زدند و هنوز ادعای بی‌گناهی می‌کردند که زن جوان و سرباز بانک پیش‌روی آنان قرار گرفتند و تاکید کردند سارقان تراول‌چک‌های میلیونی همان دو جوان موتورسوار هستند. این زن در مواجهه حضوری باز اصرار کرد که دو پسر داخل بانک ۱۰میلیون تومان وی را به سرقت برده‌اند و این در حالی بود که در ۹۰دقیقه گمشده بین سرقت تا بازداشت، کیف‌قاپان این ۱۰میلیون تومان را پنهان کرده‌اند.

دو جوان کیف‌قاپ که بررسی‌های تخصصی نشان داد یکی از آنان کیف‌قاپ حرفه‌ای است، وقتی در اختیار اداره ۱۸ پلیس‌ آگاهی تهران قرار گرفتند در بازجویی‌ها سکوت کردند تا اینکه دو زن و سه مرد نیز در مواجهه حضوری با آنان ادعا کردند دو کیف‌قاپ ۲۷ و ۲۵ساله در شرق تهران به سمت آنان حمله کرده و پول‌هایشان را به سرقت برده‌اند.

بنابه گزارش خبرنگار ما، دادیار قریشی‌زاده از شعبه ۶ دادیاری دادسرای امور جنایی تهران با توجه به سکوت پرابهام ۲جوان کیف‌قاپ در برابر اتهامات، خواست تا با چاپ تصویری از دو سارق اگر کسی در دام آنان گرفتار شده است به پلیس آگاه تهران مراجعه کنند.