ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، مخابرات و‌کامپیوتر برگزار می‌شود

گروه کامپیوتر- ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، مخابرات، کامپیوتر و ماشین‌های اداری از ۱۳ لغایت ۱۷ آذر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود. نظام‌الدین خوارزمی، رییس هیات‌مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس با اعلام این خبر گفت: ‌نمایشگاه تخصصی IT برای اولین بار توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان فارس برگزار می‌شود، که در این راستا مسوولان شرکت نمایشگاه‌ها همکاری بسیار خوبی داشته و با اعتماد کامل امور را به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای واگذار کرده‌‌اند. وی ادامه داد: سازمان نیز با ارائه تسهیلاتی از قبیل ارتقای سطح کیفی نمایشگاه، مکانیزه کردن حضور در نمایشگاه از طریق ثبت‌نام اینترنتی و به منظور بسط فرهنگ استفاده از اینترنت توسط مردم و اعضای صنف، اجرای سمینارهای تخصصی در جهت افزایش بهره‌وری علمی، گزینش و تایید شرکت‌ها و فروشگاه‌ها از نظر توان و اعتبار علمی، تخصصی و تجاری، ایجاد تسهیلات ویژه از جمله ارائه تخفیف به اعضای سازمان، تقسیم‌بندی سالن‌های نمایشگاه و قراردادن شرکت‌کنندگان در کلاس‌های مختلف، تبلیغات و اطلاع‌رسانی ویژه توسط سازمان، سعی در برگزاری نمایشگاهی مطلوب دارد.

وی افزود: اولین نکته‌ای که به نظر می‌رسد در برگزاری نمایشگاه موثر باشد مدیریت برگزارکننده نمایشگاه است که ضمن آشنایی کامل با مسائل نمایشگاه نسبت به وضعیت برگزاری آن نیز تسلط داشته باشد که این مساله با برقراری تعامل میان شرکت نمایشگاه‌ها و صنف مربوط قابل حل است.

از دیگر نکاتی که در برگزاری نمایشگاه حائز اهمیت است مساله نظم در برگزاری، اجرای مناسب و اطلاع‌رسانی است که آن نیز با ایجاد ارتباطات الکترونیکی امکان‌پذیر خواهد بود.

وی گفت: نامگذاری استان فارس به عنوان قطب الکترونیک کشور و همجواری این استان با منطقه پارس جنوبی و همچنین نزدیکی آن به کشورهای حاشیه خلیج‌فارس یکی از نقاط قوت این استان در برگزاری نمایشگاه IT است.