گزارش فیلم‌های آخر هفته - ۲۲ فروردین ۸۷

فیلم سینمایی «قطار سه و ۱۰ دقیقه به یوما» ساخته جیمز منگلد پنجشنبه ساعت ۲۲ از شبکه یک پخش می‌شود. این فیلم ۵۵‌میلیون دلاری بازسازی فیلمی محصول ۱۹۵۷ است و راسل کرو و کریستین بیل در آن بازی کرده‌اند. داستان درباره مزرعه‌داری است که می‌پذیرد یک یاغی بدنام را به شهری منتقل کند که از آنجا او را با قطار سه و ۱۰ دقیقه به زندان یوما در آریزونا می‌فرستند.

فیلم تلویزیونی «کابوس» عصر جمعه ۲۳ فرودین ساعت ۱۶ از شبکه اول پخش می‌شود. این فیلم به کارگردانی سیروس مقدم، تهیه‌کنندگی بهادر اسدی و با نقش‌آفرینی امین زندگانی، مهراوه شریفی‌نیا، کورش سلیمانی، فرشید زارعی‌فرد، بهنام قربانی، شهرزاد کمالزاده، هیلدا خسروی، بهروز خوش‌فطرت، محمدرضا نصیری و نفیسه روشن ساخته شد.

فیلم تلویزیونی «کاوش» به کارگردانی سیداحمد حسنی‌مقدم و تهیه‌کنندگی سیداحمد میرعلایی پنج‌شنبه ۲۲فروردین ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. میرحسین معلومی، رامبد شکرآبی، پوراندخت مهیمن، حسن رضایی و بهرام بهرامی بازیگران این فیلم هستند.

فیلم تلویزیونی «امید» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی فرزین مهدی‌پور و بازی علیرضا صالحی و محمدرضا یاوری عصر جمعه ۲۳ فروردین ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

فیلم تلویزیونی «توفان شش درجه» با نام اصلی «مقوله شش: روز تخریب» پنجشنبه ۲۲ فروردین ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

فیلم سینمایی «توطئه فامیلی» روز جمعه ۲۳ فروردین ساعت ۲۲:۴۵ از شبکه سه پخش می‌شود. این فیلم آمریکایی را آلفرد هیچکاک سال ۱۹۷۶ به مدت ۱۲۰ دقیقه جلو دوربین برد. ارنست لیمن فیلمنامه این اثر را بر مبنای رمان ویکتور کانینگ نوشت و بازیگرانی چون کارن بلک، بروس درن، باربارا هریس، ویلیام دیوین و کاتلین نسبیت نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه داستان فیلم «توطئه فامیلی» آمده: بلانچ تیلر، احضارکننده حرفه‌ای ارواح است و اطلاعات سری درباره مشتری‌هایش را از محبوبش جرج می‌گیرد که قبلا بازیگر بوده و حالا راننده تاکسی است و... «توطئه فامیلی» آخرین و پنجاه و سومین فیلم هیچکاک است.

هیچکاک متولد ۱۸۹۹ خالق تعدادی از بهترین فیلم‌های تاریخ سینما شامل «بانو ناپدید می‌شود»، «سوء‌ظن»، «سایه یک شک»، «بدنام»، «طناب»، «بیگانگان در قطار»، «پنجره ابدی»، «مردی که زیاد می‌دانست»، «سرگیجه»، «شمال از شمال غربی»، «روانی»، «پرندگان» و «مارنی» است.

فیلم تلویزیونی «فراموشی» به کارگردانی مسعود مددی جمعه ۲۳ فروردین از برنامه سینما چهار پخش می‌شود. این فیلم به تهیه‌کنندگی مهدی کریمی ساخته شده و در آن حسین یاری، پریوش نظریه، رامتین خداپناهی، سحر دولتشاهی، گلاره عباسی، سعید ابراهیمی‌فر، بهناز جعفری، سجاد دیرمینا، اعظم کبودیان، حامد احمدپور، مارال مختاری و گلریز افجه بازی کرده‌اند.