با اعلام «شجریان» دور نهایی کارگاه آواز برگزار می‌شود

روزهای پس از ترخیص استاد شجریان از بیمارستان، خبری در سایت‌ها و جراید منتشر شد که از برگزاری کنسرتی در سال ۸۷ می‌گفت و سعی داشت نگرانی‌ها را نسبت به وضعیت جسمانی استاد، کمرنگ‌تر کند و حالا با انتشار خبر برگزاری دور نهایی کارگاه آواز، دوست‌داران او می‌توانند نسبت به بهبود وضعیت محمدرضا شجریان امیدوارتر باشند. دور نهایی کارگاه آواز و نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی اهدایی با امضای «محمدرضا شجریان»با اعلام از سوی وی برگزار می‌شود.

برگزاری دور نهایی کارگاه آواز و نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی اهدایی به «محمدرضا شجریان» که قرار بود در زمستان سال گذشته برگزار شود به دلیل بیماری وی به تعویق افتاد و در حال حاضر با بهبود وضعیت جسمانی شجریان و با اعلام زمان برگزاری از سوی وی، تالار آسمان فرهنگستان هنر که مسوولیت برگزاری این دو برنامه را بر عهده داشت آنها را در این مکان دایر خواهد کرد.

دور نهایی کارگاه آواز شجریان با اعلام نفرات برگزیده از سوی وی برگزار خواهد شد. همچنین تا کنون حدود ۴۰ تابلو از ۱۰۰ تابلوی اهدایی به شجریان به تالار آسمان تحویل داده شده است.

ایلیا محمدی مدیر روابط‌عمومی تالار آسمان فرهنگستان هنر در گفت‌وگو با فارس گفت: شرایط برای ادامه برگزاری کارگاه آواز و نیز نمایشگاه تابلوهای خوشنویسی اهدایی به استاد شجریان مهیا است، اما دایر شدن این دو مقوله منوط به دستور ایشان است.