رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از اجرای دور جدید طرح برخورد با دلالان سکه و ارز در پایتخت خبر داد و گفت: در این طرح با دلالان سکه و ارز که با اقدامات خود از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، برخورد و ۸۸ نفر از آنان بازداشت شدند. به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباسعلی محمدیان در تشریح این طرح افزود: در این طرح با فروشندگان غیر مجاز، دستفروشان و دلالان سکه و ارز که از فرصت‌های پیش آمده سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش سکه‌های تقلبی، سرقت وجوه نقد مشتریان و توزیع دلار جعلی و سکه‌های با عیار پایین می‌کردند برخورد و نظارت کامل و دقیق بر فعالیت آنها صورت گرفت.

وی ادامه داد: اخیرا تعدادی از این افراد متخلف با توجه به اینکه فرصت فعالیت در طول روز نداشته‌اند در تاریکی شب از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند که در این راستا شکایت‌هایی از سوی شهروندان مبنی بر فروش ارز تقلبی، در میان ارزهای واقعی یا سرقت ارز و سکه‌های خریداری شده ارائه شد.

سرهنگ محمدیان در خصوص اجرای طرح مذکور و دستگیری‌های اخیر گفت: این طرح از ساعت هشت شب شنبه طی عملیات هماهنگی در محدوده فعالیت این افراد صورت گرفت.

افزایش قیمت موادمخدر

همچنین جانشین رییس پلیس کشور نیز تاکید کرد که پلیس در بخش‌هایی که ایجاد ناامنی اقتصادی کنند وارد شده و با مخلان نظام اقتصادی برخورد می‌کند.

سردار احمد رضا رادان روز گذشته در حاشیه مراسم افتتاح آزمایشگاه تشخیص و آنالیز مواد مخدر پلیس تهران بزرگ همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مواد مخدر خبر داد وافزود: افزایش دو برابری قیمت مواد مخدر نشان‌دهنده کاهش تولید یا برخورد خوب با آن است. این هم نشان‌دهنده اراده و موفقیت ما در برخورد با مواد مخدراست.