دهقانی: رییس جمهور مفسدان اقتصادی دستگاه اجرایی را معرفی کند

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از آقای احمدی‌نژاد این بود که اجازه دهد قوه‌قضائیه با برخی اطرافیان برجسته‌اش که متهم به فساد اقتصادی هستند، بر خورد کند.

محمد دهقانی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص راهکار جدی مبارزه با فساد اقتصادی گفت: راهکار جدی مبارزه با مفاسد این است که اراده واقعی و صادقانه و خالصانه در دل مسوولان مربوطه شکل بگیرد. متاسفانه این اراده یا دیده نمی‌شود یا کم است. عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اولین توقع از آقای احمدی نژاد این بود که در پرونده‌های متعدد فساد اقتصادی که شکل گرفته است از جمله پرونده سه هزار میلیارد تومانی، همه کسانی که مرتکب جرم و تخلف شده اند را عزل و به مردم و قوه‌قضائیه معرفی می‌کرد.

وی گفت: کسی که مسوول اجرا در کشور است حداقل توقع از او این است که افراد مفسدی که در زیرمجموعه خودش کار می‌کنند را معرفی کند.

دهقانی ادامه داد: دومین انتظار از آقای احمدی نژاد این بود که برخی اطرافیان خود را که متهم به فساد اقتصادی هستند اجازه می‌داد طبق قانون با آنها برخورد شود و اعلام نکند که اینها خط قرمز من هستند. سومین توقع هم این بود که طی ریاست‌جمهوری خود حداقل یک لایحه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی بیاورد. با شعار نمی‌شود با فساد مبارزه کرد.