«همیشه پای یک زن...» و فروش 63میلیونی در دو روز

فیلم «همیشه پای یک زن درمیان است» ساخته «کمال تبریزی» در دو روز نخست نمایش عمومی، ۱۶۰‌میلیون تومان در تهران و شهرستان‌ها فروخته است که در این بین فروش ۶۳‌میلیونی فیلم در ۱۸ سینمای تهران قابل تامل است.

«داریوش بابائیان» پخش‌کننده فیلم «همیشه پای یک زن در میان است»‌ در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت:‌این فیلم در دو روز نخست نمایش عمومی خود حدود ۶۳‌میلیون تومان فروش داشته است.

وی تصریح کرد: این فیلم در دو روز چهارشنبه و پنج‌شنبه به ترتیب ۲۷‌میلیون و ۳۶‌میلیون تومان در ۱۸ سینما فروخته که در مقایسه با فروش فیلم‌ها در ماه‌های اخیر، دستیابی این رقم برای دو روز نخست نمایش این فیلم جالب توجه است؛ ضمن این که به نظرم فیلم آقای تبریزی این پتانسیل را دارد که امروز (جمعه) بتواند در سومین روز نمایش به ۱۰۰‌میلیون تومان برسد.

بابائیان همچنین گفت: فیلم «همیشه پای یک زن در میان است» اکران خود را در شهرهای مشهد، اصفهان، ‌شیراز، تبریز، اهواز، ‌همدان، رشت، قزوین، اراک، یزد، قم، بوشهر، اردبیل، بندرعباس، ارومیه، کاشان، خرم آباد، ساری، چالوس، آمل، بابلسر، اسلامشهر، کرج و شهرک اندیشه آغاز کرده و این اکران گسترده حدود ۱۰۰‌میلیون تومان فروش داشته است، ضمن این که از یکشنبه تعداد دیگری از سالن‌های شهرستان‌ها این فیلم را نمایش خواهند داد.