دی‌وی‌دی‌های پرویز پرستویی در یک بسته

موسسه رسانه‌های تصویری به مناسبت دوازدهمین جشن سینمای ایران، مجموعه‌ای از بهترین آثار کارگردانان و بازیگران برجسته سینمای ایران را منتشر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، موسسه رسانه‌های تصویری معاونت امور سینمایی قصد دارد در حرکتی تازه، مجموعه‌ای از فیلم‌های کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای ایران را منتشر کند.

بر اساس این گزارش، این موسسه درصدد است در اولین قدم این پروژه، در بخش انتشار آثار بهترین بازیگران سینمای ایران، نخستین مجموعه را به «پرویز پرستویی» اختصاص دهد. بر اساس این خبر، در بخش کارگردانان نیز در تلاش است تا آثار برگزیده‌ای از سینماگرانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، مسعود کیمیایی و کمال تبریزی را به شکل مجموعه‌های جداگانه و بسته‌بندی‌های شکیل منتشر سازد که احتمالا مجموعه آثار انتخاب شده از یک یا دو نفر از این کارگردانان همزمان با «جشن سینما»‌ به دست مخاطبان سینما خواهد رسید. این موسسه مصمم است مجموعه‌ بهترین آثار بازیگران و کارگردانان سینمای ایران را همزمان با برگزاری دوازدهمین جشن خانه سینما در قالب DVD اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این برنامه‌ها، در ادامه برنامه توزیع بسته سینمایی موسسه رسانه‌های تصویری است. این موسسه امسال مجموعه‌ای از فیلم‌های برگزیده سینمایی دفاع مقدس را به مناسبت گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر عرضه کرده بود. آژانس شیشه‌ای، گروهبان، افق، روبان قرمز، کانی مانگا، میم مثل مادر، از کرخه تا راین، سفر به چزابه، روز سوم و متولد ماه‌مهر از جمله آثار این مجموعه بودند.