کشته شدن سردسته باند سرقت از خودروی پول‌رسان در کرمانشاه

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی با اعلام انهدام باند سرقت مسلحانه از خودروی حمل پول در استان کرمانشاه گفت: سردسته این باند صبح دیروز در درگیری مسلحانه با ماموران پلیس به هلاکت رسید. به گزارش مهر، سردار احمدرضا رادان دیروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۲۰ روز پیش خبری مبنی بر اقدام مسلحانه سارقان برای سرقت از خودروی حمل پول در خیابان سعدی که بر اثر آن چهار نفر از جمله سه مامور خودرو پول رسان و مامور مراقب بانک کشته شده‌اند، اعلام شد. وی افزود: سارقان مسلح در این سرقت موفق شده بودند ۲۷۰ میلیون پول نقد به همراه دو قبضه سلاح ماموران را به سرقت ببرند.

وی از انجام عملیات مشترک ماموران در ۳ استان کرمانشاه، کردستان و تهران برای دستگیری متهمان خبر داد و افزود: ماموران پلیس صبح دیروز در یک عملیات مشترک در این ۳ استان توانستند اعضای این باند را شناسایی کنند. البته ماموران پلیس کرمانشاه وقتی توانستند رد صلاح‌الدین - سرکرده باند - در خیابان ۲۲ بهمن را به دست بیاورند در یک درگیری مسلحانه که تا ساعت ۹:۳۰ صبح دیروز به طول انجامید، وی را به هلاکت رساندند. همچنین ۲ همدست وی نیز مجروح شدند. پس از هلاکت و دستگیری متهمان در پاکسازی محل تعدادی نارنجک دستی، ۲ قبضه سلاح کلانشینکف، یک قبضه سلاح ام پی فایو و ساک حامل پول را کشف و ضبط کنند. این در حالی است که در یک عملیات همزمان در شهر سنندج یکی از همدستان متهم به نام یوسف نیز دستگیر شد. وی تصریح کرد: متاسفانه در این عملیات، ۳ پرسنل نیز مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم است.

البته باید از همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و دستگاه قضایی تشکر کنیم. وی با اشاره به دستگیری ۱۲ نفر از اعضای این باند گفت: همسر صلاح‌الدین که در فرار وی از زندان و تهیه خودرو با این باند همکاری می کرد نیز در تهران شناسایی و دستگیر شد.