مهلت پرداخت جریمه کرونایی

درهمین حال سردار سید تیمور حسینی، جانشین پلیس راهور انتظامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس تصریح کرد: بر اساس این مصوبه خودروهایی که مالکان آنها واکسیناسیون کرونا را انجام نداده بودند به ازای هر ۲۴ ساعت تردد به مبلغ یک میلیون تومان جریمه شدند. وی در خصوص مهلت پرداخت جرایم کرونایی عدم تزریق واکسن اعلام کرد: پرداخت مبلغ جرایم کرونایی مانند سایر تخلفات رانندگی بوده و مدت یک ماه برای پرداخت آن مد نظر است.

احتمال پیک کرونا در هفته‌های آینده

همزمان به گزارش «ایرنا» علیرضا ناجی، رئیس مرکز تحقیقات ویروس‌شناسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه احتمال پیک جدید کرونا در هفته‌های آینده وجود دارد، گفت: براساس اطلاعات و آمار موجود جهشی در آمار مبتلایان به کرونا را در آینده شاهد خواهیم بود چون در تعطیلات نوروزی کرونا برای مردم عادی شد.

۳۳ تن دیگر جان باختند

درهمین حال طی ۲۴ساعت گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲هزار و ۳۵۶ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۱۱ نفر از آنها بستری شدند. همچنین در این مدت ۳۳ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند. همچنین بر اساس اعلام وزارت بهداشت، مجموع واکسن‌های کرونای تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۱۳ هزار و ۲۱۷ دز رسید.