ایلنا نوشت: عبدالله رمضان‌زاده، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به طرح موضوع یک‌دوره‌ای شدن دولت روحانی از سوی جریان‌های خاص گفت: «برخی تندروها گزینه‌ای را که بتواند با روحانی رقابت کند برای عرضه به مردم ندارند، بنابراین شروع به تبلیغات منفی در مورد تک‌دوره‌ای بودن دولت آقای روحانی و تخریب دولت او کرده‌اند.

این در حالی است که نه تنها من بلکه بسیاری از سیاسیون بر این تحلیل هستند که روحانی در دوره بعد هم رئیس‌جمهور ایران خواهد بود.» رمضان‌زاده در مورد آرایش سیاسی طیف احمدی‌نژاد تاکید کرد: «از آمدن چهره‌ای مثل احمدی‌نژاد در عرصه رقابت استقبال می‌کنم. بالاخره او تا به امروز پاسخگوی تخلفات خود و دولت‌های نهم و دهم نبوده است و با کاندیداتوری و حضور در عرصه رقابت امکان این پاسخگویی فراهم خواهد شد. با همه اینها شخصا معتقدم که احمدی‌نژاد دیگر در عرصه انتخابات ورود نمی‌کند.»

آرزوی تندروها تحقق نمی‌یابد

همچنین سیدمحمدرضا خاتمی، نایب رئیس مجلس ششم در گفت‌و‌گو با «ایرنا» درباره ادعای تک‌دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری حسن روحانی گفت: کسانی که این حرف را می‌زنند آرزوی خود را بیان می‌کنند. او در ادامه با بیان اینکه من در مورد آقای احمدی‌نژاد هم از حق نامزدی ایشان دفاع می‌کنم چون ما معتقد به رقابت گفتمان‌ها و سلیقه‌های مختلف در انتخابات هستیم، گفت: مطمئنم در انتخابات آتی، کاندیدای اصلی اصلاح‌طلبان، اعتدالیون و اصولگرایان معتدل شخص آقای روحانی خواهد بود. او درباره برنامه اصلاح‌طلبان و حامیان دولت برای مقابله با رویکرد برخی برای تک‌دوره‌ای شدن ریاست‌جمهوری روحانی گفت: آنها نهایت تلاش خود را برای سیاه نمایی علیه دولت یازدهم به کار خواهند گرفت. اما پیش‌بینی من این است که آرزوی تندروها برای سال ۹۶ تحقق پیدا نخواهد کرد.